påskelilje Skrevet 6. august 2017 Skrevet 6. august 2017 Jeg får også ta en løpetur i kveld da Blir inspirert av dere! 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 6. august 2017 Skrevet 6. august 2017 8 minutter siden, påskelilje skrev: Jeg får også ta en løpetur i kveld da Blir inspirert av dere! Foten er helt bra? ☺️ 0 Siter
påskelilje Skrevet 6. august 2017 Skrevet 6. august 2017 9 minutter siden, Gargamel skrev: Foten er helt bra? ☺️ Ja 😊 Jeg var nok litt før ivrig - har løpt mye sjeldnere i sommer, og da går det fint! 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. august 2017 Skrevet 6. august 2017 Jeg hadde ikke forutsett at vi skulle falle så til de grader av løpingen i sommer! Men vi har vært flere ganger på tur-orientering og hatt noen fine fjellturer i tillegg til at jeg har løpt noe så heeelt utafor er jeg heldigvis ikke. Jogget en tur for noen dager siden, 6 km og det gikk overraskende greit, men det var jo ikke noe tempo å snakke om da. Har meldt meg på et 7 kms løp til høsten og må ta meg selv i ørene og trene iltt mer fremover. Har en ferieuke igjen og må bare komme i gang med regelmessig løping igjen etter ferien. Kanskje blir det en tur eller tre denne uka også, vi får se. 1 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 6. august 2017 Skrevet 6. august 2017 Dere er flinke!!!! Stå på folkens . Jeg er imponert over deres treningsvilje! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.