Gå til innhold

Den «kongelige» villaen fortsatt ikke solgt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til tross for at annonsen har slått alle rekorder på Finn, er det fortsatt ingen som har kjøpt den unike villaen med kongelig preg i Sandefjord.

- Jeg er ikke skuffet over at huset ikke er solgt ennå. Vi regnet med at det ville ta tid å selge huset. Dette er ikke en stil som alle vil ha, sier Eva Hagen Gulliksen (48) til Nettavisen.

Prisen på huset er 9,5 millioner kroner, men den relativt høye prisen til tross, sier Gulliksen at det er uaktuelt å selge for mindre.

https://www.oblad.no/landet-rundt/bolig/nyhet/den-kongelige-villaen-fortsatt-ikke-solgt-men-eva-48-senker-ikke-prisen/s/5-68-290869

Kunne du tenkt deg å bo her?

POPULÆR: Annonsen for huset på Haukerød i Sandefjord er blitt sett mer enn 700.000 ganger, trolig mer enn noen annen boligannonse i Finns historie. Foto: Rune Enstad/Zentuvo

hus3.jpg?chk=9A5838

Anonymkode: 4487b...693

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke en stil som alle vil ha

Anonymkode: 4487b...693

Nettopp. Jeg vil for eksempel ikke ha den.

Skulle jeg hatt en litt sær bolig (noe jeg ikke skal), ville jeg valgt / samlet raritetene selv. Det er nok morsommere enn å bruke en formue på å overta andres.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...