AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 Skrevet 1. juli 2017 Jeg bestilte flybillett på SAS.no fra Oslo-Paris. Inkl var håndbagasjen. Jeg bestilte 1 stk bagasje og betalte 270kr. Men gjelder den tur-retur? Står ingen ting om det. Prøvde å ringe dem men var 50 minutt ventetid og nå er det stengt Anonymkode: 870b2...0e1 0 Siter
ISW Skrevet 1. juli 2017 Skrevet 1. juli 2017 SAS har bagasje inkludert i billettprisen på utenlandsflyginger, så dette hørtes rart ut. Selv på konseptet Go Light koster vel bagasje bare 100 kroner, og da kjøper man vel uansett bare Go? Da jeg bestilte denne reisen nylig var det ikke noe valg å ikke ha bagasje. Den kom ikke fram, men det er jo en annen sak 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 Skrevet 1. juli 2017 Det er ikke sånn lengere. Anonymkode: 870b2...0e1 0 Siter
ISW Skrevet 2. juli 2017 Skrevet 2. juli 2017 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sånn lengere. Anonymkode: 870b2...0e1 Altså, Go Light er economy uten bagasje. Hvis du skal ha med bagasje bestiller du vanlig Go (economy) og det koster 100 kr mer. Hvordan greide du å velge bagasje til 270 kr? Du kan logge deg inn på mine reiser på sas.no for å se hva billetten din inkluderer. Logg inn med referansenummer fra bestillingsbekreftelsen og etternavn. Uansett står det på mailen du fikk ved bestilling om det er inkludert bagasje på veien hjem. God tur! Endret 2. juli 2017 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 Skrevet 2. juli 2017 Det var samboer som ordnet dette. Etterpå så vi at vi skulle ha bestilt vanlig Go. Men vi tar med 2 håndbagasjer og sender 1 koffert, så det ordner seg 😀 Anonymkode: 870b2...0e1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.