AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 Skrevet 2. juli 2017 Alle ønsker å få fram budskapet sitt i dag og skaffe seg sin del av kaka Er dette en villet utvikling i media? Jeg har ikke noe tall på andelen helt kommersielle innslag men har på følelsen at den er i økende grad totalt sett Mediabruken har man jo mye innflytelse på selv allikevel .. Anonymkode: bf9f6...211 0 Siter
slabbedask Skrevet 2. juli 2017 Skrevet 2. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle ønsker å få fram budskapet sitt i dag og skaffe seg sin del av kaka Er dette en villet utvikling i media? Jeg har ikke noe tall på andelen helt kommersielle innslag men har på følelsen at den er i økende grad totalt sett Mediabruken har man jo mye innflytelse på selv allikevel .. Anonymkode: bf9f6...211 Det har alltid vært sånn at folk ønsker å mele sin egen kake. Vi er alle egoister innerst inne. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 Skrevet 3. juli 2017 Alle bidrar over et langt liv med hva de kan tror jeg men jeg tror dette er mye i endring for kommende samfunn Alt er ikke for alle og det er kanskje helt greit når det informeres og opplyses klart om det Anonymkode: bf9f6...211 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2017 Skrevet 7. juli 2017 Ting er ikke enkle Anonymkode: bf9f6...211 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.