Gå til innhold

Diffuse symptomer på hjerte og nyre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Blomsterfluen skrev:

mellom 60 til 130.

Det er ikke noe stor variasjon på pulstallet på meg . Men det som plager meg er at jeg kjenner hjerteslagene svakt i brystet og det er kronisk. Kjenner pulsslagene godt i håndleddet og i halsen da. Derfor selv om jeg tok ultralyd og aekg vil jeg spørre legen om en 24 ekg som kanskje registrerer i en uke

Blomsterfluen
1 minutt siden, danny100 skrev:

Det er ikke noe stor variasjon på pulstallet på meg . Men det som plager meg er at jeg kjenner hjerteslagene svakt i brystet og det er kronisk. Kjenner pulsslagene godt i håndleddet og i halsen da. Derfor selv om jeg tok ultralyd og aekg vil jeg spørre legen om en 24 ekg som kanskje registrerer i en uke

ok. men da heter det sikkert 24 gange 7 ekg. 24 timers ekg er bare et døgn.

Annonse

Annonse

5 minutter siden, danny100 skrev:

Hvis jeg stiller spørsmål som jeg vil ha konkrete svar til da ?? Skulle det være vanskelig ?

Poenget er at du aldri gir deg, du bare kverner om og om og om igjen på det samme. Det spiller ingen rolle hva du får til svar - du bare kverner på, det tar aldri slutt. Ta dette med legen din og slutt å spamme forumet.

2 timer siden, Lillemus skrev:

Poenget er at du aldri gir deg, du bare kverner om og om og om igjen på det samme. Det spiller ingen rolle hva du får til svar - du bare kverner på, det tar aldri slutt. Ta dette med legen din og slutt å spamme forumet.

Hva om vi finner en løsning om hva vi skal hypokondere eller dem som er syk til det motsatte er bevist ?? :):) 

5 minutter siden, danny100 skrev:

Hva om vi finner en løsning om hva vi skal hypokondere eller dem som er syk til det motsatte er bevist ?? :):) 

Hypokonderens evige problem er at man aldri finner bevis for at man er frisk - kun for det motsatte.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...