Gå til innhold

Seroxat økning av dose

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei- Jeg har gått på Seroxat i 18 år. I tunge perioder 20 MG daglig , så helt nede på 10 MG to dager i uka.

I mai i år ble jeg dårlig igjen og legen ba med gå på 20 MG daglig.

Fikk noen forferdelige uker med bivirkninger og mye uro. Etter 6 uker var jeg fortsatt dårlig og legen ba meg øke til 30 MG daglig. Har nå gått på dette i 14 dager. 

Men opplever fortsatt mye uro og angst anfall. 

Hvor lang tid tar det før medisinen beg å virke ? 

Hilsen ei som sårt trenger noen oppløftende ord

Anonymkode: edda1...b2b

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre kan en ha ødelagt mye ve då redusere dosen så mye som du har gjort til tider. Reseptorene kan bli mindre følsomme og reagere dårligere når en øker dosen igjen.

Nå anbefaler jeg at du får målt serumkonsentrasjonen. 30 mg kan begynne å virke nå eller i løpet av de neste 2-3 uker om den kommer til å virke.

Hvis du får virkning igjen, ikke reduser dosen. Det finnes en meget enkel regel for dosering av AD: Behandlingsdose = vedlikeholdsdose.

Anonymkode: 9b91c...fca

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...