Gå til innhold

Noen som husker denne isen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Litt random men: 

På slutten av 90-tallet eller i begynnelsen av 2000-tallet (tror jeg) var det en is. Det eneste jeg husker er at den hadde blå plastikkpinne, og en blå plastikk-dings man kunne dra i, og så snurret isen frem og tilbake mens man dro i den. Husker ikke smaken, kanskje det var vanilje og jordbær, eller noe. Bare snurremekanismen som har satt seg. Noen som husker ha isen het? Begynner å bli gæærn av å lete.

Anonymkode: c3054...5f8

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/421920-noen-som-husker-denne-isen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Crashpink?

Anonymkode: d3783...91b

Nei, det er ikke den. Den har gul tyggispinne med blå plast utenpå. Det var rosa fruktis med sjokolade på tuppen. 

Den isen jeg tenker på tror jeg var fløteis. Litt som en softice på en plastikkanretning som gjør at hele isen snurrer 360 grader frem og tilbake når man drar i en utstikker på pinnen. Litt vanskelig å forklare. -Men takk for forslaget.

AnonymBruker
2 timer siden, Andreaswell skrev:

90 tallets Spinn, ikke 2000 tallets Spinn. 

Godt mulig. Jeg har søkt på is spinn og 90-tallet, men jeg finner ikke noe om den. Tenkte spinn kunne være det den het, men jeg skulle så gjerne "funnet" den igjen. Kanskje det er det den heter, da.

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dessverre. Tror ikke det var Diplomis som hadde den. Lurer på om det kan ha vært Drammens-is, eller noe.

Har du googlet Drammens is? 

Fikk opp en tennis-is da jeg googlet bilder. 

Anonymkode: d3783...91b

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...