Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det raser i hodet og jeg har det jævlig. Det er lenge siden jeg har hatt det sånn så jeg skal vel ikke klage for mye, men morsomt er det ikke. Jeg er smådeppa også og føler meg utilstrekkelig. Jeg er kjedelig og taus. Føler meg helt kraftløs. Guttene mine og jeg er på ferie. Vi er på det stedet vi har vært de siste 24 årene så det er ikke noe nytt. Jeg vet jeg pleier å få tankekjør her nede. Jeg gjør det jeg skal så jeg sluntrer ikke unna, men aller helst har jeg lyst til å ligge på rommet mitt og småsove. Jeg har lyst til å være alene uten forstyrrelser fra noen eller noe.

Jeg gruer meg til i morgen. Bare det å lage frokost står for meg som for mye. I tillegg skal jeg klippe gresset. Guttene holder på med maling så noe må jeg også gjøre. Dagens eneste gledesfylte aktivitet var å plante urterplanter. Den mellomste sønnen min pusher meg veldig. Han pusher på meg om å finne meg en jobb og foreslår hva jeg skal gjøre her nede. Han tror jeg er sterkere enn det jeg er.

Lurer på om det er fordi vi har forflyttet oss at dette skjer? Hva tror dere? Dette er noe jeg har gledet meg lenge til og så skjer dette. Jeg nyter ikke havutsikten som jeg pleier å gjøre. Jeg nyter ingenting. Jeg vil bare være i fred.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...