AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 Skrevet 5. juli 2017 Hvilken medisin finnes mot angst? Jeg tenker da på medisin som man kan ta en gang i blant og som viker med en gang. Anonymkode: b2a52...a7b 0 Siter
ISW Skrevet 5. juli 2017 Skrevet 5. juli 2017 Av C-preparater er vel Fluanxol og Atarax det mest nærliggende. For øvrig har anxiolytika en tendens til å være vanedannende. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2017 Skrevet 5. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvilken medisin finnes mot angst? Jeg tenker da på medisin som man kan ta en gang i blant og som viker med en gang. Anonymkode: b2a52...a7b Skal du kan bruke en gang i blandt er benzodiazepiner det mest virkningsfulle (blir lett avhengig etc.), sobril, valium eller rivotril. Anonymkode: 16c83...7b6 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 6. juli 2017 Skrevet 6. juli 2017 Fluanxol mot angst, en gang i blandt tror ikke jeg funker særlig. Det som virker mot akutt angst, er benzo som vival og sobril, Det er ikke noe farlig å ta en gang i blant Men ikke hver dag, da blir man muligens avhenging. Er problemet vedvarende, må man nok vurdere SSRI (antidepressiva) det må da tas hver dag. 0 Siter
Gutt1986 Skrevet 6. juli 2017 Skrevet 6. juli 2017 Sobrill , men man bli lett avhengig av det , har gått på det inn i mellom før , men det siste uke har jeg tatt det nesten hverdag, det hjelper , men tok pause to dager og nå igjen startet på nytt , så om du skal bare ta det inn i mellom , så kan du godt prøve sobrill . Men personlig vil jeg ha hatt en annen pille som man ikke blir avhengig og som er snill mot kroppen , lykke til . Håper du finner den rette !! 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. juli 2017 Skrevet 6. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken medisin finnes mot angst? Jeg tenker da på medisin som man kan ta en gang i blant og som viker med en gang. Anonymkode: b2a52...a7b Kognitiv terapi virker mot angst. Det har god langtidseffekt, og er ikke vanedannende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2017 Skrevet 6. juli 2017 30 minutter siden, Janus30 skrev: Kognitiv terapi virker mot angst. Det har god langtidseffekt, og er ikke vanedannende. Har tilnærmet null effekt hvis en har asperger . Benzo er det eneste som hjelper. Anonymkode: d25fd...c6c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.