Gå til innhold

Beste medsin mot angst ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei , jeg har gått på 20 mg Brintellix  og Risperion 1-2 mg per dag , men dumme meg prøvde sånt treningspulver " The Curse "  før litt over en uke, dermed ble det forsterket tvang og i tillegg ekstra angst , det føles som det ikke lenger hjelper mot de pillene , jeg har jo angst og tvangstankene nesten hver dag . Gått på sobrill i en uke fra 0,5-1,5 mg per dag , det hjelp , men kuttet ut sobrill fra mandag- til onsdags kveld . Nå igjen startet på halv pille til 1 pille om dagen , men er redd for å bli avhengig av sobrill , er det noe annet pille de kan anbefale ?? Ikke Truxal , den tåler jeg bare ikke !! Bruker 20 mg Brintellix , 1-2 mg Risperion og i tillegg 0,5-1,5 mg sobrill per dag, er det noe annet pille jeg kan bruke mot angst , som ikke er vanedannende , avhengigskapende og som er snill mot kroppen ?? 

Skrevet

The Curse er ikke farlig. Det inneholder ikke etylamfetamin slik "Craze" som ble ulovlig gjorde. En stor dose tilsvarer imidlertid 3-4 kopper kaffe i koffeinmengde, så hvis du har angst er ikke dette nødvendigvis noen god ide. Men det gir ingen permanent skade. 

Uansett er jo poenget med PWO-drikker å være stimulerende da, så du bør neppe ta det. 

Skrevet
På 6.7.2017 den 10.20, issomethingwrong skrev:

The Curse er ikke farlig. Det inneholder ikke etylamfetamin slik "Craze" som ble ulovlig gjorde. En stor dose tilsvarer imidlertid 3-4 kopper kaffe i koffeinmengde, så hvis du har angst er ikke dette nødvendigvis noen god ide. Men det gir ingen permanent skade. 

Uansett er jo poenget med PWO-drikker å være stimulerende da, så du bør neppe ta det. 

Hei og takk for rask svar tilbake . :)

Jeg var så dum som tok tre ganger på engang , det igjen utviklet til mer tvangstanker , altså løpe foren trafikken , trene under hjulen til bussen , høy blodtrykk på 170 , hjertebank , mer angst , holdte på knekke i to , fokuset ble mer og mer til tvangstanker og angst , der igjen ble jeg satt ut helt over en uke og fortsatt lider av mye tvangstanker og angst. 

Startet nesten fra starten ( av tvangstanker og angst) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...