Gutt1986 Skrevet 6. juli 2017 Skrevet 6. juli 2017 Hei , jeg har gått på 20 mg Brintellix og Risperion 1-2 mg per dag , men dumme meg prøvde sånt treningspulver " The Curse " før litt over en uke, dermed ble det forsterket tvang og i tillegg ekstra angst , det føles som det ikke lenger hjelper mot de pillene , jeg har jo angst og tvangstankene nesten hver dag . Gått på sobrill i en uke fra 0,5-1,5 mg per dag , det hjelp , men kuttet ut sobrill fra mandag- til onsdags kveld . Nå igjen startet på halv pille til 1 pille om dagen , men er redd for å bli avhengig av sobrill , er det noe annet pille de kan anbefale ?? Ikke Truxal , den tåler jeg bare ikke !! Bruker 20 mg Brintellix , 1-2 mg Risperion og i tillegg 0,5-1,5 mg sobrill per dag, er det noe annet pille jeg kan bruke mot angst , som ikke er vanedannende , avhengigskapende og som er snill mot kroppen ?? 0 Siter
ISW Skrevet 6. juli 2017 Skrevet 6. juli 2017 The Curse er ikke farlig. Det inneholder ikke etylamfetamin slik "Craze" som ble ulovlig gjorde. En stor dose tilsvarer imidlertid 3-4 kopper kaffe i koffeinmengde, så hvis du har angst er ikke dette nødvendigvis noen god ide. Men det gir ingen permanent skade. Uansett er jo poenget med PWO-drikker å være stimulerende da, så du bør neppe ta det. 0 Siter
Gutt1986 Skrevet 7. juli 2017 Forfatter Skrevet 7. juli 2017 På 6.7.2017 den 10.20, issomethingwrong skrev: The Curse er ikke farlig. Det inneholder ikke etylamfetamin slik "Craze" som ble ulovlig gjorde. En stor dose tilsvarer imidlertid 3-4 kopper kaffe i koffeinmengde, så hvis du har angst er ikke dette nødvendigvis noen god ide. Men det gir ingen permanent skade. Uansett er jo poenget med PWO-drikker å være stimulerende da, så du bør neppe ta det. Hei og takk for rask svar tilbake . Jeg var så dum som tok tre ganger på engang , det igjen utviklet til mer tvangstanker , altså løpe foren trafikken , trene under hjulen til bussen , høy blodtrykk på 170 , hjertebank , mer angst , holdte på knekke i to , fokuset ble mer og mer til tvangstanker og angst , der igjen ble jeg satt ut helt over en uke og fortsatt lider av mye tvangstanker og angst. Startet nesten fra starten ( av tvangstanker og angst) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.