Gå til innhold

Tredje verdenskrig er på god vei???

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Fortsetter under...

AnonymBruker

JA helt umulig sak det der, enten lar en dem holde på og de vil ha atomvåpen de kan bruke eller selge som kan rekke over hele kloden til slutt og det vil ikke ende bra, ellers "stanser" en dem, men de vil da drepe veldig mange sivile type flere millioner og de som stemte på trump gjorde det fordi de var dritt lei av å (forsøke) å redde kloden samtidig så driter kina i problemene fordi de vet usa vil bli nødt til å agere så da kan usa få all skylda mens de høster fruktene. 

Blir spennende å se hva som skjer, det mest "behagelige" er å la dem få holde på, men det er nok ikke det beste på lang sikt desverre

Anonymkode: fb81d...569

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg ville absolutt ikke bekymret meg for Nord-Korea.

Kim innbiller seg at han trenger atomvåpen for å beskytte seg mot en innbilt amerikansk invasjon (i realiteten: Hva i helvete skulle USA ønske seg Nord-Korea for? Et rimelig nytteløst land fullt av sosiale utfordringer og hjelpebehov, med få ressurser). 

Men han vet veldig godt at om han noen gang angriper et annet land, er han ferdig. USA og allierte land har militære muskler som kan legge Nord-Korea i aske på 30 minutter. Han har ikke noe dødsønske. Det kommer aldri til å skje. Generelt er det ikke noe så usannsynlig som at et land med atomvåpen angriper et annet land med atomvåpen. Det er selvmord.

AnonymBruker
10 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Jeg ville absolutt ikke bekymret meg for Nord-Korea.

Kim innbiller seg at han trenger atomvåpen for å beskytte seg mot en innbilt amerikansk invasjon (i realiteten: Hva i helvete skulle USA ønske seg Nord-Korea for? Et rimelig nytteløst land fullt av sosiale utfordringer og hjelpebehov, med få ressurser). 

Men han vet veldig godt at om han noen gang angriper et annet land, er han ferdig. USA og allierte land har militære muskler som kan legge Nord-Korea i aske på 30 minutter. Han har ikke noe dødsønske. Det kommer aldri til å skje. Generelt er det ikke noe så usannsynlig som at et land med atomvåpen angriper et annet land med atomvåpen. Det er selvmord.

Så du tror USA lar de få være i fred og fortsette utviklingen av atomvåpen og raketter? Jeg tror ikke det

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror USA lar de få være i fred og fortsette utviklingen av atomvåpen og raketter? Jeg tror ikke det

Ja, det tror jeg. Det blir en ordkrig, men ingen handling.

Om noe, så blir det et ekstremt målrettet angrep, kanskje av spesialstyrker, for å ta ut Kim og velte diktaturet hans.

Jeg tipper Dennis Rodman har fått noen tilbud om å ta med en meget spesiell "gave" til Kim. 

Endret av issomethingwrong

Annonse

AnonymBruker
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Ja, det tror jeg. Det blir en ordkrig, men ingen handling.

Om noe, så blir det et ekstremt målrettet angrep, kanskje av spesialstyrker, for å ta ut Kim og velte diktaturet hans.

Jeg tipper Dennis Rodman har fått noen tilbud om å ta med en meget spesiell "gave" til Kim. 

Ok, vi får se hva som skjer

Er dumt da det blir jo fritt frem for alle å lage og kjøpe atomvåpen fremover da etterhvert, vet ikke om det er så bra vet om mange godgutter som gjerne ville smelt av noen av dem på noen sivilie vantro rundt omkring ihvertfall, men vi får se hva som skjer, legger hele kloden opp til at USA skal redde oss så fortjener vi vel hva vi får det for være trøsten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...