Gå til innhold

Humørsvingninger ved antidepressiva ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min psykiater kunne bekrefte at man kan ha større svingninger i humøret når man bruker antidepressiva. Til formiddagen  i dag tenkte jeg at livet ikke var så verst. At jeg kanskje skal ta litt vare på meg selv fordi jeg likevel kanskje skal leve noen år til. Tenkte fremover og kunne planlegge litt. Ordnet meg på håret og sminket meg. Tenkte for tusende gang at nå går det kanskje bedre. Utover ettermiddagen er disse tankene som blåst vekk. Jeg vil bare dø. Er det noen andre som har det slik ?. Jeg aner ikke hvordan det blir i morgen. 

Anonymkode: e8dd6...4dc

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min psykiater kunne bekrefte at man kan ha større svingninger i humøret når man bruker antidepressiva. Til formiddagen  i dag tenkte jeg at livet ikke var så verst. At jeg kanskje skal ta litt vare på meg selv fordi jeg likevel kanskje skal leve noen år til. Tenkte fremover og kunne planlegge litt. Ordnet meg på håret og sminket meg. Tenkte for tusende gang at nå går det kanskje bedre. Utover ettermiddagen er disse tankene som blåst vekk. Jeg vil bare dø. Er det noen andre som har det slik ?. Jeg aner ikke hvordan det blir i morgen. 

Jeg har det ofte slik.

Anonymkode: 1b430...20d

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fått et veldig sinne av antidepressiva. Tror medisinene totalt fucker opp hjernen. Umulig å slutte også pga fæle seponeringssymptomer. Til deg som ikke bruker slike "medisiner", finn ikke på å begynne med disse!!!

Anonymkode: 03f92...e81

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det ofte slik.

Anonymkode: 1b430...20

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det sånn av og til. 

Anonymkode: 1a4c1...36f

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fått et veldig sinne av antidepressiva. Tror medisinene totalt fucker opp hjernen. Umulig å slutte også pga fæle seponeringssymptomer. Til deg som ikke bruker slike "medisiner", finn ikke på å begynne med disse!!!

Anonymkode: 03f92...e81

Her gir du et råd til andre basert på din erfaring. 

Jeg vil komme med et motråd, basert på min erfaring.  Jeg går på antidepressiva på femte året nå, og er så glad for at jeg prøvde det. De har tatt meg fra jevnlige depresjoner, angst og tvangstanker, til et godt, og stabilt følelsesliv.  Jeg vil anbefale andre også å prøve antidepressiva ved behov. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...