Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah.. hvorfor skal det være så vanskelig å komme seg i seng og legge seg til å sove, og ikke sprette opp med en gang en våkner istedet for å vente på vekkerklokken? 

Kanskje jeg burde dope meg ned med remedier som virker innen leggetid, så jeg ikke har noe valg. Men jeg har det så innprentet ar jeg skal spare på innsovemedisiner (for å unngå overforbruk) selv om behandler kaster reseptene etter meg, og jeg burde ha viljestyrke nok til å komme meg i seng. Jeg vet jo hvor viktig søvn er. Får ta mer Tolvon i kveld.

Skrevet
3 timer siden, Villanda skrev:

Ah.. hvorfor skal det være så vanskelig å komme seg i seng og legge seg til å sove, og ikke sprette opp med en gang en våkner istedet for å vente på vekkerklokken? 

Kanskje jeg burde dope meg ned med remedier som virker innen leggetid, så jeg ikke har noe valg. Men jeg har det så innprentet ar jeg skal spare på innsovemedisiner (for å unngå overforbruk) selv om behandler kaster reseptene etter meg, og jeg burde ha viljestyrke nok til å komme meg i seng. Jeg vet jo hvor viktig søvn er. Får ta mer Tolvon i kveld.

Hvis du er hypoman synes jeg Tolvon for søvn høres skummelt ut. Hvorfor ikke Seroquel, eller noe søvnfremmende uten antidepressiv effekt? 

Skrevet
9 timer siden, Villanda skrev:

Har selv merket hvor vanskelig det kan være å legge seg selv om søvn er viktig, men det var mye verre tidligere. Da kunne jeg være våken hele natta og sove på dagen. Er ikke så ille nå. 

Gjest Kanuttius
Skrevet

Mine døgn er helt på villspor. Jeg har erkjent at å stresse med søvnen bare virker mot sin hensikt så jeg tar min medisin hver natt...når jeg finner det naturlig for meg å sove. 

Gjest franklyscarlet
Skrevet

Sjæl. Trapper ned på Zyprexa nå, og lakenskrekken er tilbake😄

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye enklere å sitte våken når alle de andre sover godt... så kan jeg sove mens de andre er borte.

Anonymkode: d75e3...45c

Skrevet
På 7/7/2017 den 10.24, issomethingwrong skrev:

Hvis du er hypoman synes jeg Tolvon for søvn høres skummelt ut. Hvorfor ikke Seroquel, eller noe søvnfremmende uten antidepressiv effekt? 

Tja. Jeg er nok bare semihypoman. I natt har jeg sovet godt, og det fsiske energinivået er mye lavere. Bare litt mange ideer,  men har innsikt nok til å forstå at det ikke blir noe av.

Jeg skriver ike mine egne resepter. Det jeg har er Tolvon og Imovane. Uansett frykter jeg depresjon mye mer enn hypomani. 

Skrevet
På 7/7/2017 den 10.24, issomethingwrong skrev:

Eller. . Har Sobril også,  men Det er til en helt konkret situasjon. Vil ikke misbruke tilliten. Vil vel heller ikke ta mer b-medisin enn nødvendig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...