Gå til innhold

Hvordan opplever dere media nå? Som endret?

Anbefalte innlegg

Gjest Maggie55

Føler dere mindre " trøkk" fra media nå  og dermed mindre " tankekjør" og frustrasjon over manglende evne og økonomi til å hjelpe alle de " der ute"man bare vet trenger det Fokus mere flytt på angst for utvikling av enda mere våpen Vannviddet bare øker og øker på alle kanter

Denne opplevelse faller sammen med at jeg selv har stoppet min paykosemedisin for om mulig oppnå vektkontroll og redusere smerter

Har bare måttet godta at ingen klarer alt i livet Men er veldig engstelig for at jeg ikke hjelper mennesker i stor nød hva jeg kan men ...

Synes også det er vanskelig å få noe klart bilde av verdensituasjonen

(Verden trenger kanskje heller ikke akkurat mitt " bilde" av verden)

Hva føler dere om dette og hva kan man egentlig gjøre? Rent praktisk

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Husker min far som i min barndom ikke var så mye hjemme fortalte at han en gang stod å så på meg som barn som tumlet rundt å sang "Hvem kan segla foruten vind" Tror mange forelder er lei for at de ikke fikk nok tid med barna i oppvekst

Ofte er det så mye man aldri rekker å snakke om Så mange vanskelige ting Såsom utlilstrekkelighetsfølelse  som jeg tror så mange av oss sliter med hele livet Mennesker man skulle tro det minst føler seg " ikke bra nok"Lurer på om det er noe felles i alle kulturer akkurat der?

Gjest Gargamel
3 timer siden, Maggie55 skrev:

Men er veldig engstelig for at jeg ikke hjelper mennesker i stor nød hva jeg kan men ...

(...) 

Hva føler dere om dette og hva kan man egentlig gjøre? Rent praktisk

Man må leve med at man ikke alene kan hjelpe alle i verden, for det er faktisk umulig.  Man får kanskje velge noen områder hvor man kan gjøre sitt. 

Gjest Maggie55

Hørte akkurat om Japan og hvordan selvmordsraten bare øker der fordi mange må altfor tidlig ut av yrkeslivet og fattigdommen er stor bak statistikken i sær i storbyene Prblemene er ofte så sammensatte men det er sjelden noe som er så særlig enkelt så dessverre 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...