Gå til innhold

Munnsår - erfaringer med L-lycine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er på ferie i Hellas og våknet igår morges med tidenes verandaleppe. Har slitt med herpes utbrudd siden jeg har vært liten så jeg har egt bare gått og ventet på det... Dro uans til apotek hvor jeg fikk en salve og solfaktor til å legge på, men utover kvelden ble sårene verre og jeg ble nødt til å stikke hull på de for å å få bort den intense dunkingen. Idag morges våknet jeg med gule skorper over hele leppa, og har igjen vært på apotek hvor jeg fikk en gel som gjør at leppa tørker ut, og l-lycine aminosyrer som skal gjøre det bedre. Har aldri hatt et så stort utbrudd som nå så jeg håper virkelig aminosyrene funker i løpet av kort tid!! Ikke bare får jeg ikke ligget i sola men det ser jo bare helt forferdelig ut.

noen som evt vet om noe annet som kan fjerne det raskt og effektivt? Eller som har erfaring med L-Lycine og hvor effektivt det er? Ble anbefalt 3 doser om dagen i 3 uker...

Anonymkode: 412e8...64c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/421960-munns%C3%A5r-erfaringer-med-l-lycine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...