Gå til innhold

Hvordan jobber man med tvangstanker !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Psykologen min har sagt at jeg lider av tvangstanker og panikk angst , må gjøre ting som jeg er liveredd for , det vil si at jeg må ta t-banen ( ettersom jeg har tvangstanker om å løpe å hoppe foren t-banen ) , må gå i gåveien, der det er trafikk ( ettersom jeg er redd for å løpe foren trafikk og eller trikk/buss ) . Har øvd på det, men får ekstra angst om tenkt om jeg hadde løpt over veien /gikk over gate, pga tvangstankene mine !! Har noe opplevd noe sånt ?? 

Worrisome Plenty
Skrevet

Det eneste som hjelper er å gjøre det ja, og gjøre det mye. Nå er det sikkert fattig trøst, men tvangstanker er ikke farlige, det er ikke slik att man gjør det man frykter man skal gjøre. Det bare føles att man kommer til å gjøre det. Noen ganger lurer hjernen deg til å tro at du er i fare, og att du ikke kan kontrollere deg, men det er bare hjernen som lurer deg.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig har jeg tro på OCDteam. De vet akkurat hva de holder på med og følger deg nøye opp. Spør om det finnes i din kommune . 

Anonymkode: eb700...921

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...