Gå til innhold

vond nyre og nattlige rykkninger i høyre arm/fot og høyre fjesdel?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Er det drømmer som får meg til å få krampelignende rykkninger i høyre kroppsdel?

Er det normalt fenomen å ha vondt i nyren på høyre siden, når jeg våkner om morgenen og hevede prikker på armene og fjes og hals (avlange rødlige kvisegreier uten at det er kviser) og ekstremt tørr hud og munn og tisse skjeldnere og iblandt brunt tiss med skum, selvom jeg drikker mye vann?

Jeg skal til legen 27 juli, så jeg spør her, bør jeg ta dette opp da, eller risikerer jeg å bli tvangsinnlagt for hypokonderi hviss jeg nevner det, siden jeg har helseangst på papiret fra før?

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Du kan ikke bli tvangsinnlagt for hypokonderi. Det er ingen alvorlig sinnslidelse.

Du kan trygt nevne dette for legen din! 

FjellOgDalar
Skrevet

Ikke noe problem å ta det opp med legen. Det høres plagsomt ut å ha det sånn, uansett årsak og da er det lurt å få luftet det med noen i stedet for å gå aleine å gruble.

Den dagen jeg hører at noen er blitt tvangsinnlagt på grunn av hypokondri, da tror jeg det heller er jeg som har begynt å halusinere ;).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...