AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 Skrevet 10. juli 2017 Samboeren min er reist utenbys for natta og jeg er alene hjemme med tenåringsbarn. Bruker nesten 22 mg Imovane.(nesten 3 tabl.) Ja vet det er for mye. men har brukt det en periode for store søvnproblemer. Hadde dere tatt sjansen på å ta medisinen og bli "helt borte" med ansvar for barn i hus eller bør jeg våke i natt og heller sove i morgen? Det er ikke noe problem med tenåringene altså, de sover om natta. :-) Men tenker mer på brann o.l. ( Har røykvarsler, men vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis den hadde satt seg på når jeg er så dopet..) Hva er det riktige her? Anonymkode: 385e6...5ae 0 Siter
Bokormen123 Skrevet 10. juli 2017 Skrevet 10. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min er reist utenbys for natta og jeg er alene hjemme med tenåringsbarn. Bruker nesten 22 mg Imovane.(nesten 3 tabl.) Ja vet det er for mye. men har brukt det en periode for store søvnproblemer. Hadde dere tatt sjansen på å ta medisinen og bli "helt borte" med ansvar for barn i hus eller bør jeg våke i natt og heller sove i morgen? Det er ikke noe problem med tenåringene altså, de sover om natta. :-) Men tenker mer på brann o.l. ( Har røykvarsler, men vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis den hadde satt seg på når jeg er så dopet..) Hva er det riktige her? Anonymkode: 385e6...5ae Kan du ikke la være å ta dem - og likevel forsøke å sove? Hvis ikke, kan du ta igjen søvn i morgen. Men... hvorfor skulle ikke tenåringene våkne av en brannalarm? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 Skrevet 10. juli 2017 6 minutter siden, Bokormen123 skrev: Kan du ikke la være å ta dem - og likevel forsøke å sove? Hvis ikke, kan du ta igjen søvn i morgen. Men... hvorfor skulle ikke tenåringene våkne av en brannalarm? Jo.. de hadde våknet, men som forelder ville det ha vært min oppgave å organisert alt rundt det.. Men vet ikke om jeg hadde klart det med 3 imovane innabords.. Kanskje katastrofetanker.. Anonymkode: 385e6...5ae 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 Skrevet 10. juli 2017 Jeg hadde ikke gjort det og forsøkt hvile/sove uten. Dette fordi at dersom det brant ville de trolig få problemer med å få deg raskt ut av huset. Anonymkode: a724b...e1f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.