Gå til innhold

Hva er det riktige her??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er reist utenbys for natta og jeg er alene hjemme med tenåringsbarn. Bruker nesten 22 mg Imovane.(nesten 3 tabl.) Ja vet det er for mye. men har brukt det en periode for store søvnproblemer. Hadde dere tatt sjansen på å ta medisinen og bli "helt borte" med ansvar for barn i hus eller bør jeg våke i natt og heller sove i morgen? Det er ikke noe problem med tenåringene altså, de sover om natta. :-) Men tenker mer på brann o.l. ( Har røykvarsler, men vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis den hadde satt seg på når jeg er så dopet..)

Hva er det riktige her?

Anonymkode: 385e6...5ae

Bokormen123
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min er reist utenbys for natta og jeg er alene hjemme med tenåringsbarn. Bruker nesten 22 mg Imovane.(nesten 3 tabl.) Ja vet det er for mye. men har brukt det en periode for store søvnproblemer. Hadde dere tatt sjansen på å ta medisinen og bli "helt borte" med ansvar for barn i hus eller bør jeg våke i natt og heller sove i morgen? Det er ikke noe problem med tenåringene altså, de sover om natta. :-) Men tenker mer på brann o.l. ( Har røykvarsler, men vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis den hadde satt seg på når jeg er så dopet..)

Hva er det riktige her?

Kan du ikke la være å ta dem - og likevel forsøke å sove? Hvis ikke, kan du ta igjen søvn i morgen. 

Men... hvorfor skulle ikke tenåringene våkne av en brannalarm?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Kan du ikke la være å ta dem - og likevel forsøke å sove? Hvis ikke, kan du ta igjen søvn i morgen. 

Men... hvorfor skulle ikke tenåringene våkne av en brannalarm?

Jo.. de hadde våknet, men som forelder ville det ha vært min oppgave å organisert alt rundt det.. Men vet ikke om jeg hadde klart det med 3 imovane innabords.. Kanskje katastrofetanker..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det og forsøkt hvile/sove uten. Dette fordi at dersom det brant ville de trolig få problemer med å få deg raskt ut av huset.

Anonymkode: a724b...e1f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...