Gå til innhold

Liker du å spille dataspill?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du flink? Hva er ditt favorittspill? Liker du retro-gaming? Spiller du mye? Har du spilt lenge?

Jeg suger i å spille. Favorittspillet er crash Bandicoot. Akkuratt passe ukomplisert for en enkel sjel som meg. Ellers så liker jeg Call of Duty, fordi det er veldig lett å spille, samt fin grafikk. Retrogaming er ikke noe morsomt, unntatt crash da, og noen emulatorer av gamle nintendo spill. Jeg skal prøve å spille mer, for jeg har så mange uspilte spill. Og jeg merker att det å spille er ett avbrekk fra grubling.

Anonymkode: 41190...b1c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422032-liker-du-%C3%A5-spille-dataspill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest joes0211

Å! The Sims 2 og the sims 3 spilte jeg utrolig mye for en del år tilbake! Det er verdens hyggeligste pc spill. <3 Så har du spore fra de samme som har laget the sims! Det er absolutt også å anbefale, det er veldig morsomt og veldig, veldig søtt! :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...