Gå til innhold

hvitt kinnskjegg og hakedun på dame??

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg har "kinnskjegg" som frisørene alltid må barbere bort når jeg går til klipp av håret. og kraftig urejerlig huleboer monobryn (nyttet ikke ha voks på den fordi den vokser bare sammen igjen. (dunet er hvitt dun som ser ut som hvitt brunlig skjegg ved ørene og kan likne på dunet gutter kan få før de får skjegg for første gang). jeg har mørkeblondt hår. "sikkert derfor jeg er litt dum", og dunet er en tynn hvit pels på en måte. det rare er, at jeg ikke har et eneste hårstrå på lår/legger/armer.

er det fordi jeg kan ha kommet i tidlig overgangsalder som 31 åring?

bilder:

apekonnskjegg

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422075-hvitt-kinnskjegg-og-hakedun-p%C3%A5-dame/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1

Jeg tror ikke det har med overgangsalder å gjøre. Alle har litt hår her og der på kroppen. Selv får jeg ganske skjemmende mørkt hår på beina som jeg må barbere. Til og med oppover navlen. ;) men jeg barberer det bort. 

Husk alltid : du er fin som du er. Men er det skjemmende for deg så ville jeg ha fjernet det når det kommer. Mulig man kan ta laser for å få bort uønskede hårvekst og. Vet ikke.

Endret av Mina1
Blomsterfluen
2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror ikke det har med overgangsalder å gjøre. Alle har litt hår her og der på kroppen. Selv får jeg ganske skjemmende mørkt hår på beina som jeg må barbere. Til og med oppover navlen. ;) men jeg barberer det bort. 

Husk alltid : du er fin som du er. Men er det skjemmende for deg så ville jeg ha fjernet det når det kommer. Mulig man kan ta laser for å få bort uønskede hårvekst og. Vet ikke.

ok. jeg har i tillegg et laaaangt hår nedforbi navlen. det er morsomt.

Annonse

Blomsterfluen
3 minutter siden, Mina1 skrev:

jeg syns det er kult med hår i fjeset, men ikke at jeg fikk kommentar på diskusjon.no en gang når jeg viste bilde av fjeset mitt med briller, at "monobryn er ut".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...