MentalBabyDoll Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Jeg fikk vite i dag at jeg lider av en alvorlig dyp depresjon. Jeg er innlagt og svarte på noen skjemaer og pratet med behandler som satt diagnosen på meg. Syns dette er rart da jeg ikke føler meg trist, eller hvertfall ikke trist nok til å være deprimert. Jeg bare lurer på, er det en alvorlig sinnslidelse? Har de lov å holde meg på tvang? Har også psykotiske symptomer og har hatt psykoser i perioder, men uten klar diagnose. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 Har også vært alvorlig deprimert uten å være trist. Det er ikke slik at man må være trist når man er deprimert, tristhet er en av mange symptomer på depresjon. Anonymkode: 7ee19...f39 0 Siter
MentalBabyDoll Skrevet 19. juli 2017 Forfatter Skrevet 19. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har også vært alvorlig deprimert uten å være trist. Det er ikke slik at man må være trist når man er deprimert, tristhet er en av mange symptomer på depresjon. Anonymkode: 7ee19...f39 Var det jeg også ble fortalt. Da har nok jeg vært dypt deprimert en god stund.. 0 Siter
Andreaswell Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, MentalBabyDoll skrev: Var det jeg også ble fortalt. Da har nok jeg vært dypt deprimert en god stund.. Kanskje du har vært det så lenge at dette har blitt din hverdag? 0 Siter
Janus30 Skrevet 19. juli 2017 Skrevet 19. juli 2017 2 timer siden, MentalBabyDoll skrev: Jeg fikk vite i dag at jeg lider av en alvorlig dyp depresjon. Jeg er innlagt og svarte på noen skjemaer og pratet med behandler som satt diagnosen på meg. Syns dette er rart da jeg ikke føler meg trist, eller hvertfall ikke trist nok til å være deprimert. Jeg bare lurer på, er det en alvorlig sinnslidelse? Har de lov å holde meg på tvang? Har også psykotiske symptomer og har hatt psykoser i perioder, men uten klar diagnose. Anhedoni er et minst like viktig symptom på depresjon som tristhet/senket stemningsleie. 0 Siter
MentalBabyDoll Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Skrevet 20. juli 2017 På 19.7.2017 den 12.48, Andreaswell skrev: Kanskje du har vært det så lenge at dette har blitt din hverdag? Mest sannsynlig. Skummel tanke. At jeg har blitt så "vant" med det, på en måte... 0 Siter
MentalBabyDoll Skrevet 20. juli 2017 Forfatter Skrevet 20. juli 2017 På 19.7.2017 den 14.24, Janus30 skrev: Anhedoni er et minst like viktig symptom på depresjon som tristhet/senket stemningsleie. Anhedoni, hva er det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 Skrevet 20. juli 2017 2 timer siden, MentalBabyDoll skrev: Anhedoni, hva er det? https://sml.snl.no/anhedoni Anonymkode: ff9ac...e83 0 Siter
MentalBabyDoll Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Skrevet 21. juli 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: https://sml.snl.no/anhedoni Anonymkode: ff9ac...e83 Takk! 0 Siter
MentalBabyDoll Skrevet 21. juli 2017 Forfatter Skrevet 21. juli 2017 Fikk i dag vite at det er snakk om Alvorlig depressive episoder med psykose. Så da har de vel desverre lov å holde meg igjen..? 0 Siter
ISW Skrevet 21. juli 2017 Skrevet 21. juli 2017 7 timer siden, MentalBabyDoll skrev: Fikk i dag vite at det er snakk om Alvorlig depressive episoder med psykose. Så da har de vel desverre lov å holde meg igjen..? Ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.