Gå til innhold

Utbetaling av etterbetaling ung ufør tillegget

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det for deg å få etterbetalt ung ufør tillegget etter mottatt vedtak? Jeg har nå ventet i over to måneder og har ikke fått noe ennå. Etterbetalingen av aap tok bare noen få dager, så var nok bare heldig den gangen. Er heller ikke snakk om år med etterbetaling, faktisk ikke et år en gang. Bare åtte måneder. I tillegg er det jo komplett umulig (som vanlig) å komme gjennom på NAV på telefonen.

Fortsetter under...

Det er flere NAV-hjelpegrupper på Facebook, jeg ville prøvd å spørre i en gruppene, søk på NAV på fb.

Jeg fikk etterbetaling, men det er så mange år siden at tiden nok ikke er reell i dag. Det er også sommerferie, då går alt tregere hos NAV. 

Det du også kan gjøre er å logge deg inn på ditt nav.no, der kan du sende mld. Reglene der er strammet inn, jeg har ikke brukt den tjenesten på en stund, men ville sjekket ut om du kan sende mld og spørre, evnt be om å bli kontaktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...