Gå til innhold

Hvordan "havnet" du på doktoronline?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare veldig nysgjerrig. Mest av alt fordi jeg lurer på hva type folk som henger her. Har mange venner og ingen har hørt om dette stedet eller skriver på nettforum, så begynner å lure om jeg er meget spesiell eller noe. Jeg mener ikke noe negativt med dette, er tross alt her flere ganger i uka og dette stedet har hjulpet meg mye. Synes jeg også får veldig gode svar her inne, men lurer samtidig på om det er ekstra tolerant e folk her , liberale eller hva det heter... Og at svar jeg får her egentlig ikke representerer folk flest. Og da blir jeg redd for at jeg må " bo her"  for å føle meg vel.Dette var sikkert vanskelig å forstå, beklager i så fall.

Anonymkode: 59435...60f

Gjest franklyscarlet
Skrevet

Jeg er her fordi mine psykiske problemer ble så store at alt gikk i dass, og jeg var nysgjerrig på hva NHD (og andre) mente om det jeg gikk gjennom :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kom over stedet når jeg googlet noen diagnoser jeg mistenkte at jeg hadde, jeg visste ikke om at jeg hadde psykdom (før terrorrettsaken mot ABB) tenkte liksom ikke over det, hadde det ikke så greit og fungerte dårlig og falt utenfor samfunnet men jeg visste ikke hvordan det var å leve for andre mennesker og jeg hadde alltid hatt psykdommen så det var på en måte "normalt" for meg så derfor visste jeg ikke at jeg var psyk bare mer rar på en måte, så har jeg vært innom forumet fra tid til annen men jeg diskuterer ikke så mye fordi jeg har alltid rett uansett ;) , og folk flest her sliter med andre ting en meg, men folk som sliter har sikkert litt mer forståelse for at andre sliter, dersom du går til andre forum så vil du se et mer representativt bilde hvor veldig mange tenker at en stor andel av psykisk syke bare må ta seg sammen og at store deler av de trygdede er det fordi de er late. Mennesker  har ofte vanskelig for å kunne forstå hvordan folk har det, sånn er det bare 

Anonymkode: 77d8f...694

AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å svare. Vet ikke om jeg tør å stille spm på andre forum da🤔😜

AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere😊

påskelilje
Skrevet

Jeg oppdaget DOL da jeg nylig var blitt gravid med førstemann, høsten 1998. Ble veldig fascinert over at det var så mange hyggelige mennesker som kunne gi meg råd og så mange spennende personer å bli kjent med her :)

Og så har jeg blitt værende :huh::P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...