Gå til innhold

En natt uten søvn?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

De fleste mennesker tåler vel en natt uten søvn? 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Selvsagt tåler de fleste mennesker dette. Har mange ganger hatt det selv. I yngre dager frivilling, i "eldre" dager  enkelte ganger ufrivillig, men det har gått det og. Tror det er litt vanesak hvor godt man takler mangel på søvn. Det er selvfølgelig verre om man over tid har sovet dårlig enn om man fra før er relativt uthvilt.

(om det er psykdom inne i bldet kan det nok være annerledes, dette har jeg lite greie på)

Endret av Xtra
stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Xtra skrev:

Selvsagt tåler de fleste mennesker dette. Har mange ganger hatt det selv. I yngre dager frivilling, i "eldre" dager  enkelte ganger ufrivillig, men det har gått det og. Tror det er litt vanesak hvor godt man takler mangel på søvn. Det er selvfølgelig verre om man over tid har sovet dårlig enn om man fra før er relativt uthvilt.

Ok. Jeg passet barnebarnet mitt natt til søndag og tørte ikke ta seroquel, så jeg sov ikke den natten. Han sov åtte timer :) Så jeg kunne tatt seroquel. Men jeg var helt ødelagt i går, trodde jeg skulle dematerialisere meg og så inn i en annen dimensjon. Helt utrolig etter bare en natt :o Så også masse bilder når jeg lukket øynene, og fikk beskjed av en avdød. Trodde jeg var døden nær, plutselig på ettermiddagen ble jeg var i hele meg. Fikk nok healing og da kom jeg meg endel,men var forbauset at jeg ikke tålte en våkenatt. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det fleste tåler det ja. Det er verre for de som jobber enn for de som ikke gjør det og kan hvile på dagen.  

Det er vel ikke helt ideelt for de med psykoseproblematikk, men en natt går nok bra.

Endret av Nicklusheletida
stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Det fleste tåler det ja. Det er verre for de som jobber enn for de som ikke gjør det og kan hvile på dagen.  

Det er vel ikke helt ideelt for de med psykoseproblematikk, men en natt skulle nok gå bra. 

Ja sant en natt skulle gå bra? Jeg klarer ikke sove om dagen bortsett fra når jeg har kraftig migrene. 

Gjest Gargamel
Skrevet

Jeg blir trøtt og ukonsentrert men får ikke hallusinasjoner. 

Bokormen123
Skrevet

Høres ikke ut som om du skulle være førstevalget som barnevakt!

stjernestøv
Skrevet
48 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg blir trøtt og ukonsentrert men får ikke hallusinasjoner. 

Ok. Det var så voldsomt.

stjernestøv
Skrevet
32 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Å? Det gikk bra helt til han var reist, når du har en baby i hus får du ikke tid til å tenke på så mye annet. 

Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Å? Det gikk bra helt til han var reist, når du har en baby i hus får du ikke tid til å tenke på så mye annet. 

Så koselig. Kanskje du skulle passe han litt oftere, så får du noe annet å tenke på😊

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, DoleMari skrev:

Så koselig. Kanskje du skulle passe han litt oftere, så får du noe annet å tenke på😊

Ja det er planen min :) Det er rart det der, alt fokus går til han <3 

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Det er fint å ha noe å gi omsorg til. Jeg passet ofte tantebarna da var små. Det ga mye, selv om jeg var utslitt etterpå. Tre stk en helg er litt i overkant😆 men får ikke mye tid til å gruble😆

stjernestøv
Skrevet
11 minutter siden, DoleMari skrev:

Det skjønner jeg godt. Det er fint å ha noe å gi omsorg til. Jeg passet ofte tantebarna da var små. Det ga mye, selv om jeg var utslitt etterpå. Tre stk en helg er litt i overkant😆 men får ikke mye tid til å gruble😆

Nei jeg tenker ikke en gang, blir mye baby snakking da :) Passet ofte nevøen min når han var mindre også, syns det er givende :) Kan jo komme han og av og til nå, ikke så krevende som en baby ihvertfall hehe.

Skrevet
4 timer siden, Bokormen123 skrev:

Nå syntes jeg du er litt slem her.

Skrevet
13 timer siden, gråstein skrev:

Nå syntes jeg du er litt slem her.

Det må du gjerne synes, men jeg skriver nå enda det jeg mener.

Skrevet
17 timer siden, stjernestøv skrev:

Kanskje du ikke skulle passe ham over natten?

Skrevet

Jeg tror ikke det er farlig med en våkenatt, men reaksjonen din er voldsom stjernestøv! Jeg har gått tom for Imovane og skal prøve og greie meg uten. Fikk ikke uavbrutt søvn i natt. Drømte noe voldsomt. Blant annet at Ben Afflec var interessert i meg. Koselig det da. :-) Hvordan går det med deg og medisiner sånn generelt?

stjernestøv
Skrevet
30 minutter siden, Lillemus skrev:

Kanskje du ikke skulle passe ham over natten?

Ja tenkte på det, kan heller ha han noen timer på dagen. 

stjernestøv
Skrevet
21 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg tror ikke det er farlig med en våkenatt, men reaksjonen din er voldsom stjernestøv! Jeg har gått tom for Imovane og skal prøve og greie meg uten. Fikk ikke uavbrutt søvn i natt. Drømte noe voldsomt. Blant annet at Ben Afflec var interessert i meg. Koselig det da. :-) Hvordan går det med deg og medisiner sånn generelt?

Ja det var en voldsom reaksjon, tenkte det gikk bra jeg med en våkenatt. Har jo klart det før. Kjekt å drømme ja, tror jeg er på reiser om nettene. Jo jeg tok 100 mg xepilon sist injeksjon, ja jeg vet jo at jeg tenker metafysikk og tror på det men det er jo lov. Selv om det er ganske skremmende ting. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...