Gå til innhold

Ekstremt dårlig tålmodig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger seriøst råd. Jeg er så sinnsykt utålmodig, har egentlig alltid vært en litt utålmodig type, men i de siste 2 årene og kanskje spesielt etter jeg sluttet med effexor (1 år siden ) har det tatt helt av. Noen eksempler: måltid- har ikke tid til å lage maten skikkelig ferdig, før jeg spiser den. Når jeg spiser har jeg ikke tålmodig til å spise rolig, må skje fort. Når jeg skal kose meg med smågodt, har jeg ikke tålmodig til å spise opp snopetingen i munnen, før jeg tar en ny( spiser kanskje 3 ting samtidig) må legge til at jeg tross for dette er slank.Men det er ikke bare med mat jeg driver på  slik, men med mange ting. Føler jeg er drevet av en motor. Det er spesielt i perioder jeg er slik(ekstrem). Lurer på om jeg lider av noe? Skammer meg over å være slik. Klarer å ta meg sammen med andre folk og veldig flink til å fremstå dannet. Hva er dette for noe?

Anonymkode: 09a05...56f

Skrevet

Stress? Prøv mindfullness og øv deg på å gjøre ting roligere. Det er vel bare sånn at motoren går litt fortere for noen av oss. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trenger seriøst råd. Jeg er så sinnsykt utålmodig, har egentlig alltid vært en litt utålmodig type, men i de siste 2 årene og kanskje spesielt etter jeg sluttet med effexor (1 år siden ) har det tatt helt av. Noen eksempler: måltid- har ikke tid til å lage maten skikkelig ferdig, før jeg spiser den. Når jeg spiser har jeg ikke tålmodig til å spise rolig, må skje fort. Når jeg skal kose meg med smågodt, har jeg ikke tålmodig til å spise opp snopetingen i munnen, før jeg tar en ny( spiser kanskje 3 ting samtidig) må legge til at jeg tross for dette er slank.Men det er ikke bare med mat jeg driver på  slik, men med mange ting. Føler jeg er drevet av en motor. Det er spesielt i perioder jeg er slik(ekstrem). Lurer på om jeg lider av noe? Skammer meg over å være slik. Klarer å ta meg sammen med andre folk og veldig flink til å fremstå dannet. Hva er dette for noe?

Hypomani?

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk lurt på om det kan være det. Har ekstremt skiftende humør også. Men når jeg har lest om bipolar, så kjenner jeg meg ikke igjen i f.eks kjøpe ting uten å tenke meg om, utsvevende sexliv , altså jeg er veldig stabil på dette. At dette liksom aldri forekommer uansett tilstand jeg er i. Føler heller aldri at jeg har perioder med usedvanlig pågangsmot og lyst på livet. Og har alltid like stort behov for søvn. Men jeg er likevel ekstremt impulsiv, utålmodig og har mye depressive tanker. Blir aldri helt klok på meg selv.

Veldig glad for svarene jeg får☺

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...