Villanda Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 68,4 kg. Ett kg. mindre enn sist, som jeg tror er 4 uker siden. 0,4 kg. igjen. Fornøyd med at det har gått denne veien i ferien! 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 Har lagt på meg i sommer (herremin hvor mye drittmat det er mulig å kjøre i seg!), men i dag viste vekta en halvkilo mindre heldigvis. 0 Siter
påskelilje Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 Har ikke veid meg akkurat de siste dagene, men jeg har veid meg noen ganger i løpet av ferien, og jeg har holdt vekta sånn omtrentelig. Ligger og vaker rundt 74 kilo, en dag en halv kilo mindre, en annen dag en halv kilo mer. 0 Siter
Gondor Skrevet 7. august 2017 Skrevet 7. august 2017 Forrige mandag veide jeg 69,3 kg så jeg har gått litt ned i sommer. I dag glemte jeg å veie meg så det må jeg gjøre i morgen tidlig. Mitt første mål er å gå ned til 65 kg så får vi se videre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.