Gå til innhold

hvorfor får vi ikke "like" innlegg mer enn 10 ganger daglig??


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forumassistent

Hei

Det er lagt inn i systemet fra leverandøren, jeg vet ikke helt hvorfor det er grensa, men kan prøve å undersøke det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
52 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Det er lagt inn i systemet fra leverandøren, jeg vet ikke helt hvorfor det er grensa, men kan prøve å undersøke det. :) 

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg synes det er ok med en grense. Ellers risikerer man at folk til slutt forventer likes på alle innlegg (som på Facebook) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhhh.. da er det årsaken til at jeg ikke klarer å trykke likes på det jeg vil trykke liker på. Jeg trodde det var noe galt med min nettforbindelse eller lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 7.8.2017 den 11.11, Gargamel skrev:

Jeg synes det er ok med en grense. Ellers risikerer man at folk til slutt forventer likes på alle innlegg (som på Facebook) 

jeg dyns det er idiotisk med grense, for da må man allrid sie takk på alle som man syns var greie fine svar, ellers blir de som svaree sure og sier til meg at "ikke et enestw takk, du ee utakknemlig" sån som det har skjedd meg før her inne, selvom jeg lilkte innlegg da også, så sa de "i rest my keys" men ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En grense på "likes" er bare latterlig på et forum som dette. Nok av innlegg som kan likes til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, Andreaswell skrev:

En grense på "likes" er bare latterlig på et forum som dette. Nok av innlegg som kan likes til tider.

enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Andreaswell skrev:

En grense på "likes" er bare latterlig på et forum som dette. Nok av innlegg som kan likes til tider.

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Jeg har sjekket opp dette, og det er som jeg tenkte lagt inn i systemet. Kan hende det kan endres når det kommer oppgraderinger, men foreløpig er det det som er grensa, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...