Gjest Xtra Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 (endret) 8 timer siden, frosken skrev: Hvis jeg ser bort fra den høye prisen, så hadde jeg syntes det var sært å skulle forberede seg ved å trekke bildekk rundt i nærmiljøet mitt;-) Det ser jo litt snålt ut med folk som stadig vekk drar med seg to bildekk på tur! Jeg hadde likt å ha et slikt treningsmål, og så tror jeg at jeg ville ha likt meg på tur:-) Ja, skjønner idéen om å ha et slikt mål å trene til. Men mine betenkeligheter gjelder ikke bare det rent fysiske. Jeg tror også det vil vært for stor belastning psykisk å være med på noe slikt - for meg. Jeg trenger tid og rom for meg selv. Endret 13. august 2017 av Xtra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422480-hadde-du-hatt-lyst-til-%C3%A5-g%C3%A5-over-gr%C3%B8nland/page/2/#findComment-3787251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.