Gå til innhold

Redd for at psykologen er lei av meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært relativt dårlig i psyken de siste to årene. Nå har jeg kommet inn i en periode der jeg er redd for at psykologen er lei av meg, og vil bli kvitt meg. Derfor sier jeg ingenting i timene for tiden, hvilket sikkert kjeder psykologen i hjel. Jeg skammer meg over at jeg har oppført meg merkelig i perioder, og jeg kjenner på et slags press om at det snart må gå bedre med meg nå. - Men det gjør ikke det. Det går ikke bra, men jeg tør ikke si det :( 

Anonymkode: a05c5...583

Skrevet

Jeg ville sagt det du skriver her, er sikker på at du blir positivt overrasket. 

Anonymkode: d2612...55b

Skrevet

har også følt meg mislikt av psykologen min, men dette var kun pga min generelle oppfattelse av at alle misliker meg. Psykologen forsto dette, og fortalte at hun likte meg. Det lureste du kan gjøre er å si ifra. 

Anonymkode: ca8ea...82d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...