Gå til innhold

Hva menes med slike arr??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er brede, mørke i fargen. Ikke pene å se på. Jeg har ett som skjemmer og fikk mange kommentarer på det i dusjen etter gym. Andre elever med normale tynne og lyse ser ble ikke lagt merke til på samme måten. Tenker mitt er 2 cm bredt og 10 langt.

Anonymkode: 1d268...43c

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er brede, mørke i fargen. Ikke pene å se på. Jeg har ett som skjemmer og fikk mange kommentarer på det i dusjen etter gym. Andre elever med normale tynne og lyse ser ble ikke lagt merke til på samme måten. Tenker mitt er 2 cm bredt og 10 langt.

Anonymkode: 1d268...43c

Har du et eks bilde? :)

Anonymkode: 36e4d...91f

Skjønner ikke helt hva di spør etter? I overskriften spør du: "Hva menes med slike arr?"

Lurer du på hvordan et stort arr ser ut?

Jeg hadde et arr etter vertikalt keisersnitt som passet til beskrivelsen i HI. Det var bredt, ytterste laget var tynt, og en kunne liksom kjenne resten av vevet under der. Det var mørkt lenge før det etterhvert bleknet en god del.

8 minutter siden, påskelilje skrev:

Skjønner ikke helt hva di spør etter? I overskriften spør du: "Hva menes med slike arr?"

Lurer du på hvordan et stort arr ser ut?

Jeg hadde et arr etter vertikalt keisersnitt som passet til beskrivelsen i HI. Det var bredt, ytterste laget var tynt, og en kunne liksom kjenne resten av vevet under der. Det var mørkt lenge før det etterhvert bleknet en god del.

http://dermapproved.com/wp-content/uploads/2015/05/Atrophic-Scars-01-300x270.jpg

Slik?

Annonse

2 timer siden, påskelilje skrev:

Ja, det til høyre liknet litt på mitt.

Men skjønner ikke helt hva du vil?

Usikker på om dette er atrofiske arr. Og nei ikke meg.

https://static.acne.org/ipb_uploads/1114810877/gallery_19376_1029_1115125313.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...