Gå til innhold

Skriver dere på flere forumer på nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var litt aktiv her i slutten av 90-tallet, men også aktiv på et annet forum. (Den gangen hadde doktoronline en helt annen forumplattform. Husker fortsatt et par av de som var aktive den gangen og har lurt litt på om de er her enda. )

Så glemte jeg dette forumet i mange, mange år og holdt meg på det andre forumet. Nå er jeg litt tilbake her, men har ikke fått helt den følelsen av at jeg er "hjemme" her sånn som på det andre. Enda. 

Anonymkode: 046a2...cc4

Annonse

Jeg er på et friluftsforum i tillegg til DOL, men har ikke vært aktiv der på evig lenge. Gikk litt lei av at de samme temaene gikk igjen hele tiden. Ellers så er jeg aktiv på noen grupper på fb. Har nytte av å være på gruppe for asperger og adhd. Så er det noen hundegrupper, men der hadde det sikkert vært bedre å ikke være med. Folk med hund er jo klin hakke gale :o

Gjest Maggie55

Nei. Jeg er kun her, og jeg trapper ned så godt jeg kan for forstår hvor lett det er å si noe galt eller bli for politisk. Synes det er litt rart at ingen lenger skriver noe om Trump. Synes det er så veldig rart at han ikke søker å gjøre mere populære ting.Veldig rart at fremstående personer ikke ordner seg bedre med kanskje bedre rådgivere.

Mange tidvis DOL deltagere har sikkert fokus på Stortingsvalget eller mere sin egen helse nå. Folk er vel også mye ute og inne av DOL som jeg har tolket slik mange har skrevet ettersom de trenger det.

Støtten det gir kan vel også variere for mange.

Jeg håper bare eksperten her i forumet får god helsehjelp og snart er tilbake. Tror bare det betyr enormt for denne formen for fora. Burde vært noen bakvakter eller vikarer. Sikkert økonomi det butter på som i alt. Man kan ikke forlange frivillighet i alt i det grenseløse.

Jeg drev flere nettsider før. En musikkside, og en gruppe for schizotyp lidelse. Særlig den om schizotyp lidelse, hadde mange faste forumsdeltagere, men etter jeg fikk en annen diagnose så kuttet jeg den ut. Men etter face kom så er det ikke så mye aktivitet på andre sider lengre. Og begge mine er nedlagt/glemt.

Anonymkode: cdaa7...849

Jeg leser på Kvinneguiden, men har ikke bruker (altså har aldri skrevet der). Ellers bruker jeg Facebook mye, både for å holde kontakt med folk, finne interessante artikler, dele ting jeg synes er OK etc. Bruker ingen andre fora enn DOL. Liker meg her :-)

Gjest Kanuttius

Jeg har vert en del på Kvinneguiden men det er lenge siden nå. Jeg synes brukerne der er litt for raske til å hakke og anklage de som spør om ting og har det vanskelig. Det er mere ro her på dol, de fleste spørsmål blir besvart med respekt for enkeltmennesket. Det er bra.

På fb er jeg med i hundegrupper (ja Trine, de er klin hakke 😅) en rasegruppe, hagegruppa ol. 

5 timer siden, BamseLiten skrev:

På fb er jeg med i hundegrupper (ja Trine, de er klin hakke 😅) en rasegruppe, hagegruppa ol. 

:lol::lol::lol: Ja, noen av de menneskene skremmer meg!!!! Jeg er faktisk livredd for å møte på sånne på tur. Men på rasegruppa er det anderledes, der er stemningen god og man trenger slett ikke være perfekt :)

Annonse

Jeg er innom Kvinneguiden, men liker meg best her. Det er en helt annen tone her inne. :). Føler at jeg lærer mye av å være her inne. Det er mange brukere jeg kjenner meg litt igjen i og svarene de noen ganger får kunne likeså vært direkte til meg.

Det er hyggelige folk her inne:D

På 31.8.2017 den 10.12, emilie321 skrev:

Jeg er innom Kvinneguiden, men liker meg best her. Det er en helt annen tone her inne. :). Føler at jeg lærer mye av å være her inne. Det er mange brukere jeg kjenner meg litt igjen i og svarene de noen ganger får kunne likeså vært direkte til meg.

Det er hyggelige folk her inne:D

Enig i det. Det er veldig hyggelige folk her inne :D . Har ikke vært på et eneste norsk forum med så hyggelige brukere som her. Ingen hetsing, ro og fred. I like it :) . Folk tar hensyn og viser hensyn og forståelse for hveandre uten å komme med noen frekke kommentarer. Det er så koselig!. 

På 1.9.2017 den 23.22, Kalevaala skrev:

Jeg er av og til på Kvinneguiden, men som flere andre liker jeg meg mye bedre her.

Diskusjon,no hender det også jeg surfer innom.   

Hos begge disse er det helsediskusjonene jeg vanligvis havner på. 

Jeg havnet også mest på helsediskusjonene når jeg var på kvinneguiden og diskusjon, så like greit at jeg er her hehe :D . Men det er ikke bare et helseforum. Føler dette er et sosialt fint nettforum også jeg!. 

På 31.8.2017 den 2.50, BamseLiten skrev:

Jeg har vert en del på Kvinneguiden men det er lenge siden nå. Jeg synes brukerne der er litt for raske til å hakke og anklage de som spør om ting og har det vanskelig. Det er mere ro her på dol, de fleste spørsmål blir besvart med respekt for enkeltmennesket. Det er bra.

Enig med deg. Brukerne på de andre forumene var litt for raske til å hakke og anklage, og da fikk man ingen løsninger på problemet man skrev om . Husker at problemet ble bare værre. Jeg skrev om angst , tankekjør, og sorg, osv, og det første jeg møtte var bare : "ta deg sammen, noe i veien eller?, du er jo helt håpløs osv... ". Den har jeg ikke fått her inne.Jeg deltok også å skrive om hobbyene mine osv. 

Stå på folkens! :) . Liker forumet!. 

Endret av Mina1
1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg diskuterer religion på Facebook. Det er ganske lav takhøyde. Få ting er så splittende som religion og tro/ikke tro.

Hvordan foregår slike diskusjoner`? Hva diskuterer man? Forskjellige "religiøse bøker" hevder jo forskjellige ting uten å bevise dem, så det blir jo bare "sånn er det fordi det står i boka mi", "nei nei du tar feil, det var slik og slik for det står i boka mi" etc, virker litt tullete :P 

Anonymkode: 91de5...458

Worrisome Plenty
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan foregår slike diskusjoner`? Hva diskuterer man? Forskjellige "religiøse bøker" hevder jo forskjellige ting uten å bevise dem, så det blir jo bare "sånn er det fordi det står i boka mi", "nei nei du tar feil, det var slik og slik for det står i boka mi" etc, virker litt tullete :P 

Anonymkode: 91de5...458

Det er oss ateister som krangler med noen som prøver å spre "det glade budskap". De kristne er i kraftig mindretall. De får ikke en lett diskusjon. det er alle mulige typer kristne, og ateister. Og ja noen kommer med bibelvers, andre sager de ned. Også påviser de forskjellige posterne hvor dumme de som mener noe annet er. Men det er nå tidsfordriv :P

4 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Jeg diskuterer religion på Facebook. Det er ganske lav takhøyde. Få ting er så splittende som religion og tro/ikke tro.

Jeg glemmer aldri da jeg gikk inn på et utenlandsk muslimsk chat for ca 10 år siden. Jeg husker at jeg forsøkte å spørre de ut om hvordan de levde osv osv. Var ganske interessant. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...