Gå til innhold

Skriver dere på flere forumer på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius
8 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg glemmer aldri da jeg gikk inn på et utenlandsk muslimsk chat for ca 10 år siden. Jeg husker at jeg forsøkte å spørre de ut om hvordan de levde osv osv. Var ganske interessant. 

Jeg chattet via bearshare og der var det mange rare folk gitt 😀

Fortsetter under...

Jeg er med på flere forum, både norske og svenske, hovedsakelig forum som omhandler psykiske lidelser. Har også vært innom Kvinneguiden, men i likhet med flere her, synes jeg det er mange som lett hakker på hverandre og rett og slett er ufine. Ingen bra utikling...

9 timer siden, BamseLiten skrev:

Jeg chattet via bearshare og der var det mange rare folk gitt 😀

Tror jeg var på bearshare også 😁. Er det et musikkforum med chat ? Jeg husker at jeg chattet med en fra Texas i USA derfra midt på kaldeste vinteren i Norge. Og han fortalte at det var kokende varmt hos han 😁. Han sa at Norge høres fryktelig kaldt ut. Men han var hyggelig. Men alltid mye rart på slike forum. 

4 timer siden, Eva Sofie skrev:

Jeg er med på flere forum, både norske og svenske, hovedsakelig forum som omhandler psykiske lidelser. Har også vært innom Kvinneguiden, men i likhet med flere her, synes jeg det er mange som lett hakker på hverandre og rett og slett er ufine. Ingen bra utikling...

Enig om det med kvinneguiden. Mange driver å hakker på hveandre der. Det gjelder å si ting på en saklig måte men fin , men flere brukere var veldig etter å skrive på en svært ufin måte. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...