Trine Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Jeg sendte en melding til NAV via "min side" 21. august. 23. august fikk jeg svar på at meldingen var videresendt mitt lokale NAV-kontor og at jeg ville få svar fra dem senest 25. august. Men jeg har ikke fått noe svar. Meldingen var til saksbehandleren min. Men kontaktsenteret var jo så presis på "senest i løpet av fredag 25. august". Det er mulig at saksbehandleren skal være med i et møte neste uke. I såfall kan jeg spørre henne om det jeg lurer på da, hvis jeg husker det. Men nå går jeg jo og venter på svar. Jeg syns det var litt ubehagelig å i det hele tatt spørre om det jeg lurte på så jeg liker ikke å gå og vente og vente på å få svar. Bør jeg sende en ny melding og si ifra at jeg ikke har fått svar? Hva om jeg da får svar før de rekker å lese den meldinga, da blir det jo bare rot. Jeg fikk en gang et direktenummer, men jeg har ikke lyst til å ringe for da forstyrrer jeg sikkert. Så hater jeg å prate i telefonen. Fikk også en mailadresse, men har fått beskjed om å sende sånn melding og ikke mail siden mail ikke er sikkert. Men jeg kan kanskje sende en mail og spørre om hun har fått meldingen? Da sender jeg jo ikke noen sensitive oplysninger. Eller skal jeg bare vente? Hva er det riktige å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 11 minutter siden, Trine skrev: Jeg sendte en melding til NAV via "min side" 21. august. 23. august fikk jeg svar på at meldingen var videresendt mitt lokale NAV-kontor og at jeg ville få svar fra dem senest 25. august. Men jeg har ikke fått noe svar. Meldingen var til saksbehandleren min. Men kontaktsenteret var jo så presis på "senest i løpet av fredag 25. august". Det er mulig at saksbehandleren skal være med i et møte neste uke. I såfall kan jeg spørre henne om det jeg lurer på da, hvis jeg husker det. Men nå går jeg jo og venter på svar. Jeg syns det var litt ubehagelig å i det hele tatt spørre om det jeg lurte på så jeg liker ikke å gå og vente og vente på å få svar. Bør jeg sende en ny melding og si ifra at jeg ikke har fått svar? Hva om jeg da får svar før de rekker å lese den meldinga, da blir det jo bare rot. Jeg fikk en gang et direktenummer, men jeg har ikke lyst til å ringe for da forstyrrer jeg sikkert. Så hater jeg å prate i telefonen. Fikk også en mailadresse, men har fått beskjed om å sende sånn melding og ikke mail siden mail ikke er sikkert. Men jeg kan kanskje sende en mail og spørre om hun har fått meldingen? Da sender jeg jo ikke noen sensitive oplysninger. Eller skal jeg bare vente? Hva er det riktige å gjøre? Dette er typisk nav, ja du må purre på dem!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789507 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 29. august 2017 Forfatter Del Skrevet 29. august 2017 3 timer siden, stjernestøv skrev: Dette er typisk nav, ja du må purre på dem!! Men saksbehandleren min bruker å svare veldig fort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Send Mail. Anonymkode: da412...2c6 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 12 timer siden, Trine skrev: Men saksbehandleren min bruker å svare veldig fort. Ok. Sånn er det ikke her, og nå er hun sein så purr. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 17 timer siden, Trine skrev: Jeg sendte en melding til NAV via "min side" 21. august. 23. august fikk jeg svar på at meldingen var videresendt mitt lokale NAV-kontor og at jeg ville få svar fra dem senest 25. august. Men jeg har ikke fått noe svar. Meldingen var til saksbehandleren min. Men kontaktsenteret var jo så presis på "senest i løpet av fredag 25. august". Det er mulig at saksbehandleren skal være med i et møte neste uke. I såfall kan jeg spørre henne om det jeg lurer på da, hvis jeg husker det. Men nå går jeg jo og venter på svar. Jeg syns det var litt ubehagelig å i det hele tatt spørre om det jeg lurte på så jeg liker ikke å gå og vente og vente på å få svar. Bør jeg sende en ny melding og si ifra at jeg ikke har fått svar? Hva om jeg da får svar før de rekker å lese den meldinga, da blir det jo bare rot. Jeg fikk en gang et direktenummer, men jeg har ikke lyst til å ringe for da forstyrrer jeg sikkert. Så hater jeg å prate i telefonen. Fikk også en mailadresse, men har fått beskjed om å sende sånn melding og ikke mail siden mail ikke er sikkert. Men jeg kan kanskje sende en mail og spørre om hun har fått meldingen? Da sender jeg jo ikke noen sensitive oplysninger. Eller skal jeg bare vente? Hva er det riktige å gjøre? Hvis det ikke haster kan du jo gi dem en uke. Anonymkode: 58a51...0e7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreaswell Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 De må forholde seg til tidsfristen, hvis ikke må de gi beskjed. Ring og si at fristen ikke er holdt og at du skal snakke med saksbehandler nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maggie55 Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Man må passe på som en smed i dag. To organ innen NAV familien kan tolke loven helt forskjellig. Jeg har papirbrev som beviser det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Jeg sendte en mail til saksbehandleren i sta, men har ikke fått noe svar. Kan jo være at hun er syk kanskje? Jeg vil ikke ringe for det er så stress å prate i telefonen. Så er det så mye annet som stresser meg nå at jeg prøver unngå flere stressituasjoner. Hun svarer vel når hun har tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg var i møte med nav forrige uke. De sa at det hadde vert en del tekniske problemer med å få sendt meldingene videre til saksbehandler i sommer. De trodde det var løst nå. Vi får se, håper du får svar snart Trine og ellers er det fullt lovlig å purre på med en ny melding 😊 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789700 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 31. august 2017 Forfatter Del Skrevet 31. august 2017 4 timer siden, BamseLiten skrev: Jeg var i møte med nav forrige uke. De sa at det hadde vert en del tekniske problemer med å få sendt meldingene videre til saksbehandler i sommer. De trodde det var løst nå. Vi får se, håper du får svar snart Trine og ellers er det fullt lovlig å purre på med en ny melding 😊 Ok, takk Jeg forsøkte svare på en melding tidligere i sommer, men da var det noe tekniske problemer. Da svarte jeg direkte på mail istede. Jeg sendte også en mail i går, men har ikke fått svar på den. Så da mistenker jeg at hun enten er syk eller har ferie. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422681-nav/#findComment-3789708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.