Gå til innhold

er snusposer slengt i sykehustrappegangene normalt?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

i dag når jeg var på sykehuset og tok ekg, så var det flere brukte snusposer slengt i trappegangen både oppe og nede. og det luktet surt kaffe-tiss. er det normalt at snusposer blir slengt på vegger og i trapper? jeg ser snusoser på vegger i nermest alle bygg i byen. (haugesund).

Fortsetter under...

Dersom du ser det overalt så er det nok desverre normalt. Det betyr ikke at det er riktig. Jeg snuser selv og snusboksene har et eget rom for brukte snusposer. Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke gidder bruke det rommet, men heller kaster fra seg snusen overalt.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er snuspriser på "vidotta"

Anonymkode: 87e22...4b9

13 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Hva har kunstrgesset Vidotta med snus å gjøre??

Begrepet "vidotta" har her blitt brukt i betydningen "vidvanke", altså på avveie / villspor. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...