Gå til innhold

Fastlegeordningen og sykehussektor står foran kollaps sierOg i dag

Anbefalte innlegg

Tror dere det blir et valgkamptema?

Føler skyld for dette men har igrunnen ikke rennt ned døra hos fastlegene ( bare byttet max)og vil ikke gjøre det fremover hvis ikke absolutt akutt. Man bør prioritere de små barn synes jeg.

Men det er veldig trist uansett å høre. Håper man kan finne en ny og bedre ordning som legene kan leve med.

Hva tenker dere om  årsakene? Politikk?

Anonymkode: 6c8c9...a7a

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det blir et valgkamptema?

Føler skyld for dette men har igrunnen ikke rennt ned døra hos fastlegene ( bare byttet max)og vil ikke gjøre det fremover hvis ikke absolutt akutt. Man bør prioritere de små barn synes jeg.

Men det er veldig trist uansett å høre. Håper man kan finne en ny og bedre ordning som legene kan leve med.

Hva tenker dere om  årsakene? Politikk?

Du skriver mange negative innlegg. Det står ikke så dårlig til i våre dager som du skal ha det til.

Anonymkode: d115c...46d

Det er sparebluss for så mange så hvorfor ikke legene.

(Det kalles å tenke selv.)

Så mye positivt er der ikke synes jeg. Jeg ser ikke de store vitenskaplige nyvinningene man snakker om engang.

Det meste er jo og gammelt nytt eller i beste fall reprise også eller rent tøv. Men verden har vært på bærtur før den.

Politikk utspiller mer og mer sin rolle også virker det som.

Alt er faktisk bare "Gruff "selv om værmeldingen igjen forteller de som vil om snarlig litt bedring.

Det er bare folket som kan redde Norge tror jeg.

Så til verket.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...