Gjest Gargamel Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er kjempevanskelig. Og ofte så klarer jeg ikke å finne ut noe via bare noen bilder på nettet. Og å tro at man har sjans på de mest billedskjønne .... er vanskelig. Det er kanskje bedre å søke etter venner som kan utvikle seg til kjærlighet enn å søke direkte etter kjærligheten. For det tar ofte tid for å finne interessen og til trekningen. Jeg kan derimot glemme at jeg vil finne meg en partner om jeg bare skal gå etter de som er direkte tiltrekkende som også er de attraktive i alle andre single damer sine øyne. Vanskelig er det i en alder av 40. Blir faktisk kvalm av hele datingen. Er så overfladisk som den går ann å bli hehe huttetu. Men jeg gir de som jeg har best dialog med en mulighet for å bli kjent. Dating = i hate it men jeg ønsker jo å ikke gi opp å finne kjærligheten. Anonymkode: 676cd...4a2 Jeg ser problemet ditt ja. Han skal se ut som en Dressmann-modell, men uten å være ettertraktet blant damene . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 På 4.9.2017 den 18.36, Gargamel skrev: Jeg ser problemet ditt ja. Han skal se ut som en Dressmann-modell, men uten å være ettertraktet blant damene . Det er et problem ja. Best mulig utseende i henhold til alderen : 40 pluss. Og da blir det et problem å finne noen. Har vært litt på tinder men mange skriver en stund for så å forsvinne. Virker som om mange har andre muligheter i hendene... altså de som er mest attraktive. De som er minst : er mer tilgjengelige..... Jeg kommer sikkert til å bli alene for resten av livet tenker jeg. Men jeg går ikke etter de beste mennene alltid men de jeg går etter virker til å være ganske så attraktive blant andre damer. Og de damene de velger å treffe fremfor meg er ikke noe fine i det hele tatt heller... Dating ... er huff hehe . Egentlig er det det indre som jeg bør like men blir jo opptatt av å føle tiltrekning og desverre sukk !!!! Anonymkode: 676cd...4a2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et problem ja. Best mulig utseende i henhold til alderen : 40 pluss. Og da blir det et problem å finne noen. Har vært litt på tinder men mange skriver en stund for så å forsvinne. Virker som om mange har andre muligheter i hendene... altså de som er mest attraktive. De som er minst : er mer tilgjengelige..... Jeg kommer sikkert til å bli alene for resten av livet tenker jeg. Men jeg går ikke etter de beste mennene alltid men de jeg går etter virker til å være ganske så attraktive blant andre damer. Og de damene de velger å treffe fremfor meg er ikke noe fine i det hele tatt heller... Dating ... er huff hehe . Egentlig er det det indre som jeg bør like men blir jo opptatt av å føle tiltrekning og desverre sukk !!!! Anonymkode: 676cd...4a2 Jeg synes minst halvparten av kvinner 40+ ser bra nok ut og at ca 1/4 er direkte vakre. Det er kanskje mer hummer og kanari blant menn. Jeg vet ikke. Når jeg ser rundt meg på jobben er de fleste ganske veltrente og velstelte, men vet ikke om det representerer standarden blant skilte menn på Tinder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et problem ja. Best mulig utseende i henhold til alderen : 40 pluss. Og da blir det et problem å finne noen. Har vært litt på tinder men mange skriver en stund for så å forsvinne. Virker som om mange har andre muligheter i hendene... altså de som er mest attraktive. De som er minst : er mer tilgjengelige..... Jeg kommer sikkert til å bli alene for resten av livet tenker jeg. Men jeg går ikke etter de beste mennene alltid men de jeg går etter virker til å være ganske så attraktive blant andre damer. Og de damene de velger å treffe fremfor meg er ikke noe fine i det hele tatt heller... Dating ... er huff hehe . Egentlig er det det indre som jeg bør like men blir jo opptatt av å føle tiltrekning og desverre sukk !!!! Anonymkode: 676cd...4a2 Jeg stusser veldig over hvilken vekt du legger på utseendet, særlig tatt i betraktning at du er 40 år. Du setter til og med likhetstegn mellom "best mulig utseendet" og generelt best. Har du ikke erfart at de mest moddelpene mennene ofte er mindre sjarmerende og interessante når det kommer til stykket? I min verden er det de mest intelligente, omtenksomme og morsomme mennene som er de mest attraktive. For å passe som partner bør det også være noe tiltrekkende ved mannen, men det har ingen ting med å være modellpen å gjøre - andre kvaliteter betyr langt mer. Kanskje de mennene du ønsker å treffe har det på samme måten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790776 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 3 timer siden, Gargamel skrev: Jeg synes minst halvparten av kvinner 40+ ser bra nok ut og at ca 1/4 er direkte vakre. Det er kanskje mer hummer og kanari blant menn. Jeg vet ikke. Når jeg ser rundt meg på jobben er de fleste ganske veltrente og velstelte, men vet ikke om det representerer standarden blant skilte menn på Tinder. På nettdating er det forferdelig vanskelig. De mennene som jeg har skrevet med gir meg ingen følelse av tiltrekning. Men det er vel det som er problemet med nettdating. Jeg klarer ikke å bli skikkelig interessert i noen. Blir helt anderledes om man hadde vært i et lokale full av single i den alderen. Men nå er det slik at jeg sliter med å vurdere via nettet. Samtidig så har jeg elendig tro på at noen av de jeg liker vil like meg. Jeg har blitt så såret før at jeg ikke har skikkelig ork til å date for mange hver måned for å finne ut. Må nesten møte folk før jeg finner ut. Har møtt 12 menn siste halvannet året. Var kun 2 av de som jeg følte litt fysisk tiltrekning til De andre 10 følte jeg ingen tiltrekning. Anonymkode: 676cd...4a2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 3 timer siden, Gargamel skrev: Jeg synes minst halvparten av kvinner 40+ ser bra nok ut og at ca 1/4 er direkte vakre. Det er kanskje mer hummer og kanari blant menn. Jeg vet ikke. Når jeg ser rundt meg på jobben er de fleste ganske veltrente og velstelte, men vet ikke om det representerer standarden blant skilte menn på Tinder. Og desverre så gnager jeg nok for mye på fortiden så jeg har ikke klart å være helt tilstede i søken.... Brent barn skyr ilden heter det Anonymkode: 676cd...4a2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790803 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 3 timer siden, Xtra skrev: Jeg stusser veldig over hvilken vekt du legger på utseendet, særlig tatt i betraktning at du er 40 år. Du setter til og med likhetstegn mellom "best mulig utseendet" og generelt best. Har du ikke erfart at de mest moddelpene mennene ofte er mindre sjarmerende og interessante når det kommer til stykket? I min verden er det de mest intelligente, omtenksomme og morsomme mennene som er de mest attraktive. For å passe som partner bør det også være noe tiltrekkende ved mannen, men det har ingen ting med å være modellpen å gjøre - andre kvaliteter betyr langt mer. Kanskje de mennene du ønsker å treffe har det på samme måten? For det første så har tidligere erfaringer gjort at jeg tror at ingen av de som ser ut blant de mer attraktive mennene (selv om de ikke er perfekte) vil like meg godt nok for å være med meg lengre enn ca 9 måneder. Pleier å bli vraket etter det fordi forelskelsen og rusen stopper hos han da. Men får høre at jeg er snill og hyggelig men at det ikke er nok. Og så sitter jeg ulykkelig igjen da og føler at Ingen vil like meg pga erfaringene. Men jeg er enig med deg. De snilleste og de menn som behandler meg bra er ofte de som ikke er noe pen. Jeg heier på å finne troen og motet om at kjærligheten kan finnes for meg og. Det høres så lett ut å finne kjærligheten. Men for meg er det vanskelig grunnet erfaringene mine som gjør at jeg tror på forhånd at ingen vil like meg. Anonymkode: 676cd...4a2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og desverre så gnager jeg nok for mye på fortiden så jeg har ikke klart å være helt tilstede i søken.... Brent barn skyr ilden heter det Anonymkode: 676cd...4a2 Tror det kan ligge noe der. Samtidig er det sikkert vanskelig å føle tiltrekning i en så rar situasjon som en Tinder-date. Jo bedre man kjenner en person, desto mindre betyr utseendet, tenker jeg i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 3 minutter siden, Gargamel skrev: Tror det kan ligge noe der. Samtidig er det sikkert vanskelig å føle tiltrekning i en så rar situasjon som en Tinder-date. Jo bedre man kjenner en person, desto mindre betyr utseendet, tenker jeg i alle fall. Etter å ha blitt involvert med politi pga et brudd, osv. Så har jeg blitt utrolig redd for å føle noe som helst igjen. Så det er noe i det som er vanskelig å bearbeide i etterkant. Jeg synes at jeg er flink som har presset meg såpass som jeg har gjort. Men det er vanskelig å forelske seg i en man bare ser bilde av på Tinder ,-- sant det... Anonymkode: 676cd...4a2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 11 minutter siden, Gargamel skrev: Tror det kan ligge noe der. Samtidig er det sikkert vanskelig å føle tiltrekning i en så rar situasjon som en Tinder-date. Jo bedre man kjenner en person, desto mindre betyr utseendet, tenker jeg i alle fall. Det dumme med dating via nett, er at alt skal gå så veldig fort. Man får ikke bli kjent før man liksom skal begynne å kysse , osv.... hele pakken.. Men det er bedre å bli kjent med personene først. Mannfolk som møter meg må mulig tåle å treffe meg en del før jeg blir med dem til sengs Anonymkode: 676cd...4a2 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422706-invitert-ut-p%C3%A5-middagsdate-men-d%C3%A5rlig-r%C3%A5d/page/2/#findComment-3790822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.