Gå til innhold

Brystsmerter og høyere hvilepuls ved søvn

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 22år, godt trent og har et greit varieerende kosthold. Jeg sliter veldig med å sovne. Har gjort det over en 6-7 mnd nå. Jeg kan fint sovne til en film på sofaen. Men hvis jeg bevisst skal legge meg i sengen for å sove, så øker pulsen min og jeg får brystsmerter. Dette forekommer sirka 4-7 dager i uken.

Dette er notatene jeg skrev når jeg sist ikke fikk sove.

Jeg kan ligge helt stille i over en time med lukkede øyne.
Jeg kan høre pulsen min godt med øret mot puten.
Jeg kjenner et trykk og en smerte ved vært slag.
Hvilepuls ved moderat smerte er 74s/min.
Ved andre anledninger så er det uvisst. Det kan føles ut som om blodet mitt blir tynnere og strømmer raskere rundt i kroppen min(ubehag).

Noen som vet hva dette kan være?

Grunn til å dra til legevakten neste gang det treffer? For er litt lei dette nå.

Anonymkode: f38b1...74a

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en gutt på 22år, godt trent og har et greit varieerende kosthold. Jeg sliter veldig med å sovne. Har gjort det over en 6-7 mnd nå. Jeg kan fint sovne til en film på sofaen. Men hvis jeg bevisst skal legge meg i sengen for å sove, så øker pulsen min og jeg får brystsmerter. Dette forekommer sirka 4-7 dager i uken.

Dette er notatene jeg skrev når jeg sist ikke fikk sove.

Jeg kan ligge helt stille i over en time med lukkede øyne.
Jeg kan høre pulsen min godt med øret mot puten.
Jeg kjenner et trykk og en smerte ved vært slag.
Hvilepuls ved moderat smerte er 74s/min.
Ved andre anledninger så er det uvisst. Det kan føles ut som om blodet mitt blir tynnere og strømmer raskere rundt i kroppen min(ubehag).

Noen som vet hva dette kan være?

Grunn til å dra til legevakten neste gang det treffer? For er litt lei dette nå.

Anonymkode: f38b1...74a

Jeg har det akkurat sån selv. Når jeg ligger å skal sove, får jeg sånne ubehag. Jeg har tatt ekger i lange baner, men hjertet er helt fint. Men jeg skal snart ta sykkeltesten på hjertet. Jeg sliter i tillegg me våthoste når dette ubehaget kommer med hjertet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...