AnonymBruker Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hei, jeg er en gutt på 22år, godt trent og har et greit varieerende kosthold. Jeg sliter veldig med å sovne. Har gjort det over en 6-7 mnd nå. Jeg kan fint sovne til en film på sofaen. Men hvis jeg bevisst skal legge meg i sengen for å sove, så øker pulsen min og jeg får brystsmerter. Dette forekommer sirka 4-7 dager i uken. Dette er notatene jeg skrev når jeg sist ikke fikk sove. Jeg kan ligge helt stille i over en time med lukkede øyne. Jeg kan høre pulsen min godt med øret mot puten. Jeg kjenner et trykk og en smerte ved vært slag. Hvilepuls ved moderat smerte er 74s/min. Ved andre anledninger så er det uvisst. Det kan føles ut som om blodet mitt blir tynnere og strømmer raskere rundt i kroppen min(ubehag). Noen som vet hva dette kan være? Grunn til å dra til legevakten neste gang det treffer? For er litt lei dette nå. Anonymkode: f38b1...74a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422715-brystsmerter-og-h%C3%B8yere-hvilepuls-ved-s%C3%B8vn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er en gutt på 22år, godt trent og har et greit varieerende kosthold. Jeg sliter veldig med å sovne. Har gjort det over en 6-7 mnd nå. Jeg kan fint sovne til en film på sofaen. Men hvis jeg bevisst skal legge meg i sengen for å sove, så øker pulsen min og jeg får brystsmerter. Dette forekommer sirka 4-7 dager i uken. Dette er notatene jeg skrev når jeg sist ikke fikk sove. Jeg kan ligge helt stille i over en time med lukkede øyne. Jeg kan høre pulsen min godt med øret mot puten. Jeg kjenner et trykk og en smerte ved vært slag. Hvilepuls ved moderat smerte er 74s/min. Ved andre anledninger så er det uvisst. Det kan føles ut som om blodet mitt blir tynnere og strømmer raskere rundt i kroppen min(ubehag). Noen som vet hva dette kan være? Grunn til å dra til legevakten neste gang det treffer? For er litt lei dette nå. Anonymkode: f38b1...74a Jeg har det akkurat sån selv. Når jeg ligger å skal sove, får jeg sånne ubehag. Jeg har tatt ekger i lange baner, men hjertet er helt fint. Men jeg skal snart ta sykkeltesten på hjertet. Jeg sliter i tillegg me våthoste når dette ubehaget kommer med hjertet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422715-brystsmerter-og-h%C3%B8yere-hvilepuls-ved-s%C3%B8vn/#findComment-3789909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.