Gjest Maggie55 Skrevet 10. september 2017 Skrevet 10. september 2017 Vi har noe lignende her tror jeg men jeg tror pågangen bare er helt enorm. Begge syn har sitt som så ofte. Vi har alle våre ting og tang. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. september 2017 Forfatter Skrevet 10. september 2017 9 minutter siden, Maggie55 skrev: Vi har noe lignende her tror jeg men jeg tror pågangen bare er helt enorm. Begge syn har sitt som så ofte. Vi har alle våre ting og tang. Ok, heldig dere da. Ja pågangen er stor på modum og, lang ventetid. Men det er vel verdt det. Ja vi har alle våre ting og tang, alle har det. Men det betyr ikke at alt skal medisineres bort, det er jeg motstander av. Men respekterer at de som tar medisiner tar det, det er jo et valg man må ta. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 10. september 2017 Skrevet 10. september 2017 Alle som vil kan oppsøke hjelp som drives etter andre prinsipper selvsagt.😊 Jeg har tenkt i de baner sjøl. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.