Gå til innhold

Har dere sett før?

Anbefalte innlegg

Mange fluer nå her. De er raskere enn noengang. Til tross for funnet fram fluefangeren så hjelper ikke. Farta deres er større enn noensinne. 

Smuler har alltidfluer elsket men nå vil de ikke flytte seg unna askebegeret engang. Har dere sett at fluer eter aske? Er det normalt?

Anonymkode: 007fe...baa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422741-har-dere-sett-f%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at ingen har klart å svare. Hvorfor denne nølen. 

Man må bare prøve å gjøre noe som gir mening for en selv i livet tror jeg. Det er kanskje fettstoffer i asken. Må være noe spesielt fordi fluen ventet helt til siste liten med å fly.

Vil nå sjekke om fader Brown er på vakt i dag. I sin vanlige nesten for irriterende grusomhet. Mannen er jo  dels en psykopat( mener " skjebnaden"ikke skuespilleren in person)😊

Unnskyld😊

Ingen klarer å stille opp på alt tror jeg bare.

Jeg er frustrert selv fordi jeg ikke klarer å svare på min mors intrikate spørsmål. Neste gang skal jeg bare si at ingen kan svare på alt istedet for å hyle og vifte og skrike for at man føler man ingenting mer har å verge seg med. Sa akkurat at jeg tror på et godt rettsystemet for avklaring av ting  fremfor tro og andre ting. Hun spør stadig om Maggie55 "har ringt.

Har lovet både meg selv og henne å kun bruke mobil i nødsituasjoner. Vi er blitt enig om å spare på hva vi kan "unnvære" og strengt tatt ikke trenger fordi det nok er en lang vei til en eventuell ny jobb for meg av så mange grunner.

Hun har iallefall spist godt i dag og sovet litt. Problemet er at jeg er avhengig av mere jevn rytme på tingene. Og mange hun snakker om husker jeg knapt.Det er ofte så mye man ikke vet ja.

Tusen takk for svar.og all omsorg.😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...