Gå til innhold

Hva bør jeg stemme?

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Kalevaala skrev:

Du bør stemme på et parti som sikrer mat, helsetjenester og tak over hodet til folk som ikke er i stand til å jobbe. 

Alle partier på venstresiden gjør det. SV passer nok best for deg, men arbeiderpartiet er også et godt alternativ. 

Alle partier på Stortinget gjør dette, ikke bare venstresiden. 

Fortsetter under...

Jeg skal stemme grønt rett og slett fordi jeg ønsker å pushe litt på det partiet som går makten. Det er ønsket om borgelønn og 6 timers arbeidsdag som jeg tror vil være til hjelp for mange dårlig stilte mennesker. Kortere arbeidsdager vil kunne være til hjelp når man har en skranten helse som ikke er dårlig nok til at man behøver å være ufør men heller ikke god nok til 100% jobb. Borgelønn vil korte ned presset på sosialstønader og også aap for noen. Feks kunne jeg klart meg med en liten borgelønn nå og da ikke belastet navs ressurser i den grad jeg må nå for å ha mat på bordet.

Anonymkode: affd5...c53

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...