Gå til innhold

Buss plingtrakassering !

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/mr/bussjaforar-etterlyser-respekt-fra-skuleelevar-_-gruer-seg-til-a-ga-pa-jobb-1.13676602

Dette hørtes merkelig ut, er det noen sånn gammeldags fysisk mekanisk bjelle de bruker der ute på landet, som kidsa har begynt å misbruke ? Her jeg bor er det elektronisk system så jeg kan (i teorien) trykke 1000000000 ganger mellom hvert stopp og sjoføren ville ikke merket det.

Så det er kanskje en god løsning? Hvem vet

Anonymkode: 12297...fc6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422823-buss-plingtrakassering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og har norsk ungdom begynt å oppføre seg annerledes, slik som "svensk" ungdom også har begynt ? Dette er viktige momenter å få frem eventuelt, siden det er valg snart ;) NRK kjør på undersøk hva som har skjedd og hvorfor, hvorfor har ungdommene blitt så slemme og onde (slik som svenske ungdommer har blitt) Hva har skjedd, er det nye kulturer som beriker ? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og har norsk ungdom begynt å oppføre seg annerledes, slik som "svensk" ungdom også har begynt ? Dette er viktige momenter å få frem eventuelt, siden det er valg snart ;) NRK kjør på undersøk hva som har skjedd og hvorfor, hvorfor har ungdommene blitt så slemme og onde (slik som svenske ungdommer har blitt) Hva har skjedd, er det nye kulturer som beriker ? 

Sånn var det før i tiden også.

Tru med å gi unga en omgang juling. Da blir det nok orden på sakene.

Anonymkode: 1a3c9...c32

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånn var det før i tiden også.

Tru med å gi unga en omgang juling. Da blir det nok orden på sakene.

Anonymkode: 1a3c9...c32

La drittungene gå de 20 kilometerne hjem til fots så går de nok fort lei ;) Ingen menneskerett å få sitte på en buss og oppføre seg slik

Jeg er såppass stor/høy att jeg kommer borti stoppknappen med kneet dersom jeg sitter på favoritt-plassen som er det ene enmans-setet lengst frem til høyre i bussen. Når jeg husker det så klarer jeg å unngå det. Men har irritert noen buss-sjåfører ja, haha, noen blir skikkelig sint. Men de vet jo ikke det er mitt kne da, tror jeg.

Anonymkode: d4925...eae

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...