Gå til innhold

The bomb filmen på netflix... vi må gjemme oss under jorda

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er dumt at nuclear bomber kun skal brukes mot jorden for å drepe folk, når de hadde vært ypperlige livreddende våpen til å sprenge farlige astroider som kommer mot jorden. Jeg gruer meg til Kim Jong Un sender bomber mot Norge.

Fortsetter under...

14 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg syns det er dumt at nuclear bomber kun skal brukes mot jorden for å drepe folk, når de hadde vært ypperlige livreddende våpen til å sprenge farlige astroider som kommer mot jorden. Jeg gruer meg til Kim Jong Un sender bomber mot Norge.

Foreløbig har han vel ikke våpen som rekker så langt som helt hit, det er nok nabolandene hans som har mest å frykte, men at mannen er rav ruskende gal er det ingen tvil om.

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Foreløbig har han vel ikke våpen som rekker så langt som helt hit, det er nok nabolandene hans som har mest å frykte, men at mannen er rav ruskende gal er det ingen tvil om.

Har de som lager atomvåpen noengang tengt på å bruke dem til å sprenge farlige astroider?

Gjest Gargamel
10 minutter siden, Lillemus skrev:

Faktisk har han det. 

Annonse

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Har de som lager atomvåpen noengang tengt på å bruke dem til å sprenge farlige astroider?

Spørs om det er for risikabelt å skulle skyte ut en atombombe på den måten.

Gjest Gargamel
24 minutter siden, Lillemus skrev:

Sto det ikke nettopp i en nettavis en illustrasjon som viste hvor lange rekkevidde Nord-Koreas våpen har - de når ikke så langt som hit ifølge den.

http://www.businessinsider.com/north-korea-ballistic-missile-range-2015-11?r=US&IR=T&IR=T

Den nest største raketten er klar, og den når Norge. Kartet ser rart ut pga projeksjonen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...