AnonymBruker Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Jeg har familie i Paris som jeg skal sende brunost til. Kikket på nettet og fant ut at det koster 348kr for å sende 2 kilo ost. Stemmer det? Synes det er dyrt🙈 Anonymkode: c571b...ab7 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har familie i Paris som jeg skal sende brunost til. Kikket på nettet og fant ut at det koster 348kr for å sende 2 kilo ost. Stemmer det? Synes det er dyrt🙈 Anonymkode: c571b...ab7 Sjekk evt hva frakt blir om du bestiller herfra direkte til Paris http://laboutiquenorvegienne.com/ 0 Siter
Andreaswell Skrevet 9. september 2017 Skrevet 9. september 2017 Posten Norge opererer med sinnsyke priser, dessverre. Da jeg drev nettbutikk hadde det vært mye mer lønnsomt for meg å flyttet alt til Thailand og drevet derfra. Frakttiden hadde gått fortere eller like lang tid som fra Oslo til Trondheim. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.