Gå til innhold

Går dere å stemmer imorgen eller mandag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tar værforbehold?

Eller stemmegivning alt i boks ved forhåndsstemme 

Eller går å stemmer for freden og et gitarriff

Anonymkode: 3a975...f49

Mandag.

Stengt i dag, vel.

Anonymkode: e217a...32b

Det er søndag også her men er spådd tordenvær.

Uansett føler meg ikke særlig bra igrunnen om dagen og lurer på om dette er valget jeg bare står over.

(Sykdom tar oss alle til slutt Det er jo igrunnen det eneste vi vet.)

Uansett  om jeg blir hjemme. Godt valg!

Veldig spennende med alle de forhåndsstemmene. Nesten en tredjedel av velgerstokken eller velgerstanden. Kommer kanskje uker med avklaringer etterpå hvis man bør spekulere da. Alt kan skje. Alt og alle er forandret fra  tidligere føler jeg mye. Blir spennende å oppleve fasiten. Virkelig thriller.

Annonse

Jeg skal stemme dersom jeg husker det (nei, det har ikke med insatsen å gjøre). Jeg gruer meg for jeg hater sånne valglokaler, med folk i kø og ukjent sted og alle tingene som er veldig viktig at man gjør riktig. Blir redd for å gjøre noe feil. Så føles det litt meningsløst for alle partiene bare lyver uansett, men jeg vet hva jeg ikke vil ha som regjering så da må man vel stemme på det motsatte av det man ikke vil ha.

2 timer siden, Trine skrev:

Jeg skal stemme dersom jeg husker det (nei, det har ikke med insatsen å gjøre). Jeg gruer meg for jeg hater sånne valglokaler, med folk i kø og ukjent sted og alle tingene som er veldig viktig at man gjør riktig. Blir redd for å gjøre noe feil. Så føles det litt meningsløst for alle partiene bare lyver uansett, men jeg vet hva jeg ikke vil ha som regjering så da må man vel stemme på det motsatte av det man ikke vil ha.

Da burde du forhåndsstemt for et par uker siden så hadde du sluppet kø og fulle valglokaler. :) 

9 timer siden, Lillemus skrev:

Da burde du forhåndsstemt for et par uker siden så hadde du sluppet kø og fulle valglokaler. :) 

Kunne faktisk forhåndsstemt helt fram til fredag, men det fant jeg ut ganske sent. Så fant jeg enda senere ut hvor jeg kunne forhåndsstemme. Så er det så mye nå at alt igrunn blir utsatt til det ikke går å utsette det lenger, og da blir det kanskje gjort, eller kanskje ikke gjort :unsure:

Akkurat nå, Trine skrev:

Kunne faktisk forhåndsstemt helt fram til fredag, men det fant jeg ut ganske sent. Så fant jeg enda senere ut hvor jeg kunne forhåndsstemme. Så er det så mye nå at alt igrunn blir utsatt til det ikke går å utsette det lenger, og da blir det kanskje gjort, eller kanskje ikke gjort :unsure:

Forhåndsstemmingen var fra 10/8 - 8/9, men jo nærmere vaget man kommer jo flere var det som kom og stemte, det var derfor jeg sa "et par uker". :) Hos oss kunne man forhåndsstemme på bibliotekene.

Annonse

2 timer siden, Lillemus skrev:

Forhåndsstemmingen var fra 10/8 - 8/9, men jo nærmere vaget man kommer jo flere var det som kom og stemte, det var derfor jeg sa "et par uker". :) Hos oss kunne man forhåndsstemme på bibliotekene.

Aha, sånn ja. Jeg tror ikke jeg kom på den forhåndstemminga før denne uka. Kunne forhåndsstemme på rådhuset her. Var dumt jeg ikke gjorde det. 

15 timer siden, Trine skrev:

Jeg gruer meg for jeg hater sånne valglokaler, med folk i kø og ukjent sted og alle tingene som er veldig viktig at man gjør riktig.

Du kan vel gå dit på en tid det ikke er kø?  Unngå perioden rett etter åpningstid, men ikke vent til folk kommer fra jobb, så er det ingen lang kø.  I år skal du hente stemmeseddel først og gå til valgfunksjonærene etterpå, og det er ingen konvolutter eller annet dill.  Ta med valgkortet og legitimasjon (bankkort eller førerkort), så er det helt umulig å gjøre noe feil så lenge du passer på å ta med deg bare én stemmeseddel. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...