IamNoOne Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Har gått gjennom mange lignande forum,men prøver meg litt frå mitt ståsted. Eg blir altså 30 år i desember og har i den anledning tenkt å ha fest med venner (både karer og jenter). Og eg treng tips til det. Eg har forskjellige venner som ikkje kjenner kvarandre og er redd for at det kan bli fryktelig "klein" stemning. Har aldri invitert inn mange gjester på ein gong (rundt 20) og skal leie lokale. Tør ikkje regne med at nokon av vennane vil hjelpe meg med underholdning av noko slag,så spørsmålet er jo da om man MÅ ha underholdning eller om det er greit med berre musikk,mat og drikke? Kva forventes det av en slik type fest? Korleis ville du gjort det/har du gjort det? er aleine om å arrangere så har ikkje allverden å rutte med! ALLE tips tek eg imot med takk! Supernervøs allereide!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422850-min-30-%C3%A5rs-fest/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanuttius Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Inviter de du vil, de fleste klarer fint å ha det gøy selv om de ikke kjenner alle som er på festen. Underholdning trenger du ikke, sånt kan man improvisere underveis 🙈 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422850-min-30-%C3%A5rs-fest/#findComment-3791652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 På 9/10/2017 den 20.51, IamNoOne skrev: Har gått gjennom mange lignande forum,men prøver meg litt frå mitt ståsted. Eg blir altså 30 år i desember og har i den anledning tenkt å ha fest med venner (både karer og jenter). Og eg treng tips til det. Eg har forskjellige venner som ikkje kjenner kvarandre og er redd for at det kan bli fryktelig "klein" stemning. Har aldri invitert inn mange gjester på ein gong (rundt 20) og skal leie lokale. Tør ikkje regne med at nokon av vennane vil hjelpe meg med underholdning av noko slag,så spørsmålet er jo da om man MÅ ha underholdning eller om det er greit med berre musikk,mat og drikke? Kva forventes det av en slik type fest? Korleis ville du gjort det/har du gjort det? er aleine om å arrangere så har ikkje allverden å rutte med! ALLE tips tek eg imot med takk! Supernervøs allereide!! Jeg har vært i mange 30- og 40-årslag, og har selv hatt både 30-, 40- og 50-årslag. Festene jeg har vært i har vært alt fra venninnefester med få gjester til kjempelag med opp mot 100 gjester og band m.m. Det kan være morsomt med noe underholdning på fest, men det er ikke nødvendig. Det kan veldig fort bli kleint om du legger opp til leker o.l. Det gjør absolutt ikke noe at ikke alle kjenner hverandre - det kan faktisk være et pluss også. Server gjerne en velkomstdrink/aperitif med litt futt i, så skal du se folk blir kjent :). Legg gjerne også litt omtanke i hvordan folk plasseres ved bordet, så du slipper tilløp til klikker. Og ha nok vin til maten :). Det blir sikkert bra! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422850-min-30-%C3%A5rs-fest/#findComment-3791659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.