Gå til innhold

Min 30 års fest!

Anbefalte innlegg

Har gått gjennom mange lignande forum,men prøver meg litt frå mitt ståsted.

Eg blir altså 30 år i desember og har i den anledning tenkt å ha fest med venner (både karer og jenter). Og eg treng tips til det.

Eg har forskjellige venner som ikkje kjenner kvarandre og er redd for at det kan bli fryktelig "klein" stemning. Har aldri invitert inn mange gjester på ein gong (rundt 20) og skal leie lokale.

Tør ikkje regne med at nokon av vennane vil hjelpe meg med underholdning av noko slag,så spørsmålet er jo da om man MÅ ha underholdning eller om det er greit med berre musikk,mat og drikke?

Kva forventes det av en slik type fest?

Korleis ville du gjort det/har du gjort det?

er aleine om å arrangere så har ikkje allverden å rutte med!

ALLE tips tek eg imot med takk! 

Supernervøs allereide!! 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422850-min-30-%C3%A5rs-fest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9/10/2017 den 20.51, IamNoOne skrev:

Har gått gjennom mange lignande forum,men prøver meg litt frå mitt ståsted.

Eg blir altså 30 år i desember og har i den anledning tenkt å ha fest med venner (både karer og jenter). Og eg treng tips til det.

Eg har forskjellige venner som ikkje kjenner kvarandre og er redd for at det kan bli fryktelig "klein" stemning. Har aldri invitert inn mange gjester på ein gong (rundt 20) og skal leie lokale.

Tør ikkje regne med at nokon av vennane vil hjelpe meg med underholdning av noko slag,så spørsmålet er jo da om man MÅ ha underholdning eller om det er greit med berre musikk,mat og drikke?

Kva forventes det av en slik type fest?

Korleis ville du gjort det/har du gjort det?

er aleine om å arrangere så har ikkje allverden å rutte med!

ALLE tips tek eg imot med takk! 

Supernervøs allereide!! 

Jeg har vært i mange 30- og 40-årslag, og har selv hatt både 30-, 40- og 50-årslag. Festene jeg har vært i har vært alt fra venninnefester med få gjester til kjempelag med opp mot 100 gjester og band m.m.

Det kan være morsomt med noe underholdning på fest, men det er ikke nødvendig. Det kan veldig fort bli kleint om du legger opp til leker o.l.

Det gjør absolutt ikke noe at ikke alle kjenner hverandre - det kan faktisk være et pluss også. Server gjerne en velkomstdrink/aperitif med litt futt i, så skal du se folk blir kjent :). Legg gjerne også litt omtanke i hvordan folk plasseres ved bordet, så du slipper tilløp til klikker. Og ha nok vin til maten :).

Det blir sikkert bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422850-min-30-%C3%A5rs-fest/#findComment-3791659
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...