Gå til innhold

Det finnes bare en utvei! Men jeg vet ikke om jeg tør å gå den.

Anbefalte innlegg

Det gjelder følelser jeg har for en fyr. Mulig jeg bare er forelsket i illusjonen om hvem han er, men sist jeg var forelsket i en illusjon så var eneste måte å finne ut av det på å treffe han. Jeg slapp kjærlighetssorg da han fant seg dame nylig.

Men jeg er forelsket på ny og denne gangen er det et større problem. Noe inni meg bare sier at jeg må ta sjansen SELV , ellers lærer jeg ikke å gjøre dette. Magefølelsen på fyren i seg selv er ikke dårlig, men det er den forvirrede situasjonen rundt det hele. Han har ikke gjort meg noe vondt altså. 

Enten jeg blir såret eller ikke, sier noe at å sende en melding kan få en ending på denne drømmingen om han. Følelsene føles bare så forbudt :( 

Skulle så ønske at jeg kunne fått et tegn fra universet eller noen var direkte synske som kunne sagt noe til meg nå. :( for jeg fungerer ikke normalt. Jeg er på sosiale medier nesten hele dagen for å se om han er tilgjengelig. Jeg vurderer opp og ned på om jeg skal gjøre det eller ikke. 

Hvordan hn vil reagere kontrollerer ikke jeg, men kanskje det hadde vært bra for min egen del?

Anonymkode: 25e0e...371

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...