Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Det nytter ikke å tviholde på ting som er borte, men forstår det ikke er lett. Det er sant. Jeg kan tilgi at han forlot meg men jeg klarer ikke å tilgi måten han gjorde det på. Det var som om at han hoppet på hjertet mitt. Slik føltes det. Jeg aner ikke hvordan jeg kan tilgi måten han gikk på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Mina1 skrev: Det er sant. Jeg kan tilgi at han forlot meg men jeg klarer ikke å tilgi måten han gjorde det på. Det var som om at han hoppet på hjertet mitt. Slik føltes det. Jeg aner ikke hvordan jeg kan tilgi måten han gikk på. Du får ta tiden til hjelp, avstand fra tingenes tilstand hjelper litt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Du får ta tiden til hjelp, avstand fra tingenes tilstand hjelper litt. Jeg holder meg på avstand fra området hvor jeg kan treffe på han. Håper på å få dette på avstand. Det gjør virkelig vondt ennå. Det føles som om han såret meg på den måten med vilje for å være direkte vemmelig. Men jeg vet ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Mina1 skrev: Jeg holder meg på avstand fra området hvor jeg kan treffe på han. Håper på å få dette på avstand. Det gjør virkelig vondt ennå. Det føles som om han såret meg på den måten med vilje for å være direkte vemmelig. Men jeg vet ikke. Ja det var en ekkel måte å avslutte det på, forstår at du føler deg avvist og såret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja det var en ekkel måte å avslutte det på, forstår at du føler deg avvist og såret. Takk for forståelsen for det. Ja jeg føler meg virkelig avvist, forvirret og såret. Det var måten det ble gjort på. At han ikke ville mer er helt greit og det tilgir jeg. Men måten han gjør det på føles håpløst å forstå og tilgi. Jeg går rundt å tror han gjorde det med vilje kun for å skade min fremtid og min tro på menn. Kun for å få meg til å få problemer med å gå videre. . For jeg sliter jo med å gå videre. Men jeg vet ikke hvorfor. Jeg har hatt kontakt med en mann for lenge siden som behandlet meg ganske dårlig på slutten og. Han har jeg aldri tilgitt men jeg bryr meg ikke lenger. Og det gir en god følelse. Men denne kontakten var langt mer og lengre og derfor så forstår jeg enda mindre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Mina1 skrev: Takk for forståelsen for det. Ja jeg føler meg virkelig avvist, forvirret og såret. Det var måten det ble gjort på. At han ikke ville mer er helt greit og det tilgir jeg. Men måten han gjør det på føles håpløst å forstå og tilgi. Jeg går rundt å tror han gjorde det med vilje kun for å skade min fremtid og min tro på menn. Kun for å få meg til å få problemer med å gå videre. . For jeg sliter jo med å gå videre. Men jeg vet ikke hvorfor. Jeg har hatt kontakt med en mann for lenge siden som behandlet meg ganske dårlig på slutten og. Han har jeg aldri tilgitt men jeg bryr meg ikke lenger. Og det gir en god følelse. Men denne kontakten var langt mer og lengre og derfor så forstår jeg enda mindre. Har du tenkt noe på å få deg psykolog? Den kan kanskje hjelpe deg videre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) 53 minutter siden, stjernestøv skrev: Har du tenkt noe på å få deg psykolog? Den kan kanskje hjelpe deg videre? Ja men fikk veldig lite lyst til å gå til psykolog med det fordi eksen min sa at han håpet at jeg gikk til psykolog med det pluss itilegg at han ønsket meg et helvete og til helvete. Så jeg synes ikke akkurat at det var god oppmuntring av han i og med at vi nettopp hadde hatt sex også sier han det rett etterpå på mail. Hvis det var noe han var missfornøyd med så burde han ikke hatt sex med meg. Men jeg var jo hans livs beste sex ifølge han helt til han la meg for hat. Det er vanskelige greier. Kunne laget en film om det nesten så kunne man sett hvor vanskelig det var vært å stå på min side av situasjonen. Forleden... noen dager siden så ble en nettvenn av meg kontaktet av en som sier at han er min eks og nye dame sin venn. Han hadde bedd nettvennen min holde unna meg for jeg mangler virkelighetsforståelse og er syk sa han. Derfor gikk han og nye damen til eksen pluss andre i miljøet deres og advarte andre mot meg. Jeg synes det var ufattelig sårt å høre. Jeg synes også det er tungt at eksen kunne velge å forlate meg med hat og at han har gått videre så lett som ingenting mens jeg sliter med dette i etterkant. Jeg har bedt om en verdig avslutning til han i mai måned. Men det han gjorde da var å få politiet til å kontakte meg for å si at han ikke ønsker å vite av meg igjen. Politiet sa at han var bare sendebud for å prate med meg og at han selv forsto meg godt at dette måtte føles forferdelig vondt for meg. Han sa at han forsto meg men eksen min forstår det tydelig ikke. Det ble ingen verdig slutt Men jeg må klare meg gjennom dette. Hadde jeg bare kunne spolt tiden tilbake så hadde han blitt dumpet av meg istedet. Endret 16. september 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Det er en sår situasjon som jeg ikke blir klok på. Forstår den ikke. Forstår han ikke. Forstår ikke hvorfor han gjør alt på den måten han gjør. Jeg forstår heller ikke hvordan han kunne sende politi på meg for å si at han aldri vil prate igjen for så å dra til Afrika på tur med eksen i hjembygda alene for så å holde på med en annen dame her i byen... Jeg forstår ikke noe av det. Jeg følte at han aldri har blitt ferdig med eksen som bor langt unna men han besøker henne iblant også har han alltid dame i byen her og... Forstår ikke det livet .. og har ofte trodd at det ligger noe mer bakom det hele. Altså at han levde i et skjult åpent forhold. Men jeg har ikke svaret. Men uansett ... det er kompliserte saker det der. Noe jeg burde hatt vett til å holde unna før jeg selv ble såret. Endret 16. september 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 46 minutter siden, Mina1 skrev: Ja men fikk veldig lite lyst til å gå til psykolog med det fordi eksen min sa at han håpet at jeg gikk til psykolog med det pluss itilegg at han ønsket meg et helvete og til helvete. Så jeg synes ikke akkurat at det var god oppmuntring av han i og med at vi nettopp hadde hatt sex også sier han det rett etterpå på mail. Hvis det var noe han var missfornøyd med så burde han ikke hatt sex med meg. Men jeg var jo hans livs beste sex ifølge han helt til han la meg for hat. Det er vanskelige greier. Kunne laget en film om det nesten så kunne man sett hvor vanskelig det var vært å stå på min side av situasjonen. Forleden... noen dager siden så ble en nettvenn av meg kontaktet av en som sier at han er min eks og nye dame sin venn. Han hadde bedd nettvennen min holde unna meg for jeg mangler virkelighetsforståelse og er syk sa han. Derfor gikk han og nye damen til eksen pluss andre i miljøet deres og advarte andre mot meg. Jeg synes det var ufattelig sårt å høre. Jeg synes også det er tungt at eksen kunne velge å forlate meg med hat og at han har gått videre så lett som ingenting mens jeg sliter med dette i etterkant. Jeg har bedt om en verdig avslutning til han i mai måned. Men det han gjorde da var å få politiet til å kontakte meg for å si at han ikke ønsker å vite av meg igjen. Politiet sa at han var bare sendebud for å prate med meg og at han selv forsto meg godt at dette måtte føles forferdelig vondt for meg. Han sa at han forsto meg men eksen min forstår det tydelig ikke. Det ble ingen verdig slutt Men jeg må klare meg gjennom dette. Hadde jeg bare kunne spolt tiden tilbake så hadde han blitt dumpet av meg istedet. Å det er ikke greit, vet ikke hva jeg skal skrive i grunn. Er ikke flink med sånne ting,har ikke opplevd det selv så jeg ser det bare utenfra. Men forstår at det er vondt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) 1 time siden, stjernestøv skrev: Å det er ikke greit, vet ikke hva jeg skal skrive i grunn. Er ikke flink med sånne ting,har ikke opplevd det selv så jeg ser det bare utenfra. Men forstår at det er vondt Ja det er temmelig vondt å oppleve noe slikt . Og hvis jeg tilgir det, så er det som å si at det er helt i orden at han behandlet meg så dritt-dårlig, og derfor kan jeg ikke tilgi akkurat det, men jeg må leve med det. Jeg får tenke på hva person sa til meg en gang tidligere da jeg ble behandlet dårlig av en annen fyr.. Men den fyren hadde jeg langt mindre kontakt med, så stor forskjell egentlig. Husker at det var en som møtte han som behandlet meg dårlig, og han sa: du verden for en tosk du har hatt.. Han er jo en stor drittsekk i alt han sier. Da våknet jeg opp. Jeg forsto da at jeg hadde hatt med en drittsekk å gjøre, og at det da ikke var et tap. Men det hjalp meg at vedkommende sa det til meg. Og at hans vurdering var lik det jeg hadde erfart. Og da kom jeg over det. Men jeg har aldri tilgitt det, men jeg bryr meg ikke om han / det som skjedde lenger. Og det er nok på samme måte jeg må håndtere dette. Jeg kan ikke tilgi så lenge han ikke sender meg et godt unnskyld fra sin side. De vondeste og såreste måtene man kan bli såret på er slike som dette. Han burde jo tenke på at mitt liv skulle videre, og at slike ting som dette ville gjøre det tungt. Men jeg skal klare det. Har vært gjennom noe lignende før, men det var bare en som jeg hadde hatt kontakt med i kort periode. Og han bodde på andre siden av landet. Dette var en langt lengre periode. Desto enda verre. Det er slik at bare jeg tenker ordet sex, kyssing osv... så blir jeg kvalm for da tenker jeg på alt det vi hadde, og så endte det med at han vil ikke vite av meg igjen. Man føler seg ekkel.. Men det skal gå bra, men vanskelig å vite hva man skal tenke og føle om alt av og til Endret 16. september 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 6 minutter siden, Mina1 skrev: Ja det er temmelig vondt å oppleve noe slikt . Og hvis jeg tilgir det, så er det som å si at det er helt i orden at han behandlet meg så dritt-dårlig, og derfor kan jeg ikke tilgi akkurat det, men jeg må leve med det. Jeg får tenke på hva person sa til meg en gang tidligere da jeg ble behandlet dårlig av en annen fyr.. Men den fyren hadde jeg langt mindre kontakt med, så stor forskjell egentlig. Husker at det var en som møtte han som behandlet meg dårlig, og han sa: du verden for en tosk du har hatt.. Han er jo en stor drittsekk i alt han sier. Da våknet jeg opp. Jeg forsto da at jeg hadde hatt med en drittsekk å gjøre, og at det da ikke var et tap. Men det hjalp meg at vedkommende sa det til meg. Og at hans vurdering var lik det jeg hadde erfart. Og da kom jeg over det. Men jeg har aldri tilgitt det, men jeg bryr meg ikke om han / det som skjedde lenger. Og det er nok på samme måte jeg må håndtere dette. Jeg kan ikke tilgi så lenge han ikke sender meg et godt unnskyld fra sin side. De vondeste og såreste måtene man kan bli såret på er slike som dette. Han burde jo tenke på at mitt liv skulle videre, og at slike ting som dette ville gjøre det tungt. Men jeg skal klare det. Har vært gjennom noe lignende før, men det var bare en som jeg hadde hatt kontakt med i kort periode. Og han bodde på andre siden av landet. Dette var en langt lengre periode. Desto enda verre. Det er slik at bare jeg tenker ordet sex, kyssing osv... så blir jeg kvalm for da tenker jeg på alt det vi hadde, og så endte det med at han vil ikke vite av meg igjen. Man føler seg ekkel.. Men det skal gå bra, men vanskelig å vite hva man skal tenke og føle om alt av og til Ja forhold er kompliserte, har ikke hatt det lett selv i mitt forhold. Men har tenkt i ettertid at det er mange måter å vise kjærlighet på, det er en trøst. Håper virkelig du finner ut av dette... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3791997 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) 5 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja forhold er kompliserte, har ikke hatt det lett selv i mitt forhold. Men har tenkt i ettertid at det er mange måter å vise kjærlighet på, det er en trøst. Håper virkelig du finner ut av dette... Ja det er sant. Det er ikke lett å oppleve sånne ting. Husker at da jeg var tenåring så hørte jeg min mor fortelle om noe lignende som var på tv, der en eks ville få fjernet ut en ekskjæreste av livet sitt og gikk via politiet. Husker at min mor sa: "for en vei å gå... og tenk hvor problematisk det vil bli for vedkommende etterpå". Og det er sant... det har også sine forklaringer fra andre side... Foreks sånn som med meg så var det slik at vi hadde sex, og så går jeg hjem, og etterpå så får jeg meldinger om at han ikke ønsker å vite av meg noensinne og ønsker meg til helvete. Og det etter halvannet års kontakt. Kontakter du meg så går jeg til politiet, og jeg klarte jo ikke unngå å bli nedpsyket og begynte å sende mailer og forsøkte å oppnå kontakt i fortvilelse via mail, men jeg gikk jo aldri på døren hans. Han satt på nettet og skrev offentlig om tøsepartyer og treff han ville ha med andre damer, mens jeg satt å gråt... Ja det er vondt slike ting. Men kjærlighet er mye mer enn å være med en mann. Det er så mye mye mer. Bare å vise kjærlighet for andre i seg selv : er faktisk fin kjærlighet Endret 16. september 2017 av Mina1 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3792000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 8 minutter siden, Mina1 skrev: Ja det er sant. Det er ikke lett å oppleve sånne ting. Husker at da jeg var tenåring så hørte jeg min mor fortelle om noe lignende som var på tv, der en eks ville få fjernet ut en ekskjæreste av livet sitt og gikk via politiet. Husker at min mor sa: "for en vei å gå... og tenk hvor problematisk det vil bli for vedkommende etterpå". Og det er sant... det har også sine forklaringer fra andre side... Foreks sånn som med meg så var det slik at vi hadde sex, og så går jeg hjem, og etterpå så får jeg meldinger om at han ikke ønsker å vite av meg noensinne og ønsker meg til helvete. Og det etter halvannet års kontakt. Kontakter du meg så går jeg til politiet, og jeg klarte jo ikke unngå å bli nedpsyket og begynte å sende mailer og forsøkte å oppnå kontakt i fortvilelse via mail, men jeg gikk jo aldri på døren hans. Han satt på nettet og skrev offentlig om tøsepartyer og treff han ville ha med andre damer, mens jeg satt å gråt... Ja det er vondt slike ting. Men kjærlighet er mye mer enn å være med en mann. Det er så mye mye mer. Bare å vise kjærlighet for andre i seg selv : er faktisk fin kjærlighet Ja han er nok ikke helt god i hodet han typen der,ingen god mann Ja kjærlighet er så mye. Så er det viktig å være glad i og akseptere seg selv, der sliter jeg endel da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3792001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 12 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja han er nok ikke helt god i hodet han typen der,ingen god mann Ja kjærlighet er så mye. Så er det viktig å være glad i og akseptere seg selv, der sliter jeg endel da. Ja selv om jeg pleier å tro det beste om alle, så tror jeg at det kan være noen menn som er egoistiske og ikke hensynsfulle. Man hører jo om de i media. Man hører jo om de som bevisst er grusomme. Torturer og plager osv. Så jeg tenker at det kan være en årsak til at de som har gjort meg vondt har vært bdsmere, og sadister. Tennte på blåmerker og å slå damen og undertrykke, så det kan ligge noe i det som gjør at jeg har blitt behandlet dårlig på slutten. Kjærlighet er mye annet enn en partner og. Jeg vil jo si at når man prater om å finne kjærligheten, så vil jeg ikke alltid si at det er å finne en kjæreste. For kjærligheten er kjærlighet til mennesker, og sine barn , sin familie og alt annet også. Det er kjærlighet. Og ekte kjærlighet,. Noen parforhold så virker mye styrt av begjær. Men kjærlighet er så mye mye mer. Så jeg vil jo si at selv om man ikke har partner så har man kjærlighet i familien, og mennesker i seg selv. Det er mye som kan kalles kjærlighet . Det er også viktig å være glad i seg selv. Ingen mennesker er dårligere enn andre så lenge de gjør sitt beste 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3792007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 2 minutter siden, Mina1 skrev: Ja selv om jeg pleier å tro det beste om alle, så tror jeg at det kan være noen menn som er egoistiske og ikke hensynsfulle. Man hører jo om de i media. Man hører jo om de som bevisst er grusomme. Torturer og plager osv. Så jeg tenker at det kan være en årsak til at de som har gjort meg vondt har vært bdsmere, og sadister. Tennte på blåmerker og å slå damen og undertrykke, så det kan ligge noe i det som gjør at jeg har blitt behandlet dårlig på slutten. Kjærlighet er mye annet enn en partner og. Jeg vil jo si at når man prater om å finne kjærligheten, så vil jeg ikke alltid si at det er å finne en kjæreste. For kjærligheten er kjærlighet til mennesker, og sine barn , sin familie og alt annet også. Det er kjærlighet. Og ekte kjærlighet,. Noen parforhold så virker mye styrt av begjær. Men kjærlighet er så mye mye mer. Så jeg vil jo si at selv om man ikke har partner så har man kjærlighet i familien, og mennesker i seg selv. Det er mye som kan kalles kjærlighet . Det er også viktig å være glad i seg selv. Ingen mennesker er dårligere enn andre så lenge de gjør sitt beste Enig i det Ja det viktigste er å gjøre sitt beste,ha gode intensjoner 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3792009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina1 Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Enig i det Ja det viktigste er å gjøre sitt beste,ha gode intensjoner Det er det eneste man kan. Leve på at man ønsker det beste for alle. Gjøre sitt beste. Og huske på at vi er bare mennesker. En datamaskin kan funke dårlig tiltider, og den kan slutte å virke. Slik er det med mennesker også på sett og vis. Vi klarer ikke alltid å gjøre alt rett, men viktigste er at vi forsøker så godt vi kan 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3792011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Mina1 skrev: Det er det eneste man kan. Leve på at man ønsker det beste for alle. Gjøre sitt beste. Og huske på at vi er bare mennesker. En datamaskin kan funke dårlig tiltider, og den kan slutte å virke. Slik er det med mennesker også på sett og vis. Vi klarer ikke alltid å gjøre alt rett, men viktigste er at vi forsøker så godt vi kan Ja er enig i det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/422871-tror-du-at-det-fins-onde-mennesker/page/3/#findComment-3792012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.