Gå til innhold

Bare på gøy : Det mest likte innholdet på DOL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg fikk opp at jeg har hatt min dag her inne. Altså en dag da jeg hadde det mest likte innholdet utrolig nok haha. Har dere andre fått med dere dette med mest likt innhold osv ? :D:lol:

Har ikke fulgt med på det. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Har ikke fulgt med på det. 

Det sto inne på profilen. Sto at på en viss dato : 4 september eller noe var min dag her inne. :lol:. Haha fordi da hadde jeg mest likt innhold. Jeg måtte le for meg selv for jeg var ikke klar over at antall likes ble tellt opp slik. Var litt humor i det ;) hehe

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det sto inne på profilen. Sto at på en viss dato : 4 september eller noe var min dag her inne. :lol:. Haha fordi da hadde jeg mest likt innhold. Jeg måtte le for meg selv for jeg var ikke klar over at antall likes ble tellt opp slik. Var litt humor i det ;) hehe

Artig det da ja ;) 

9 minutter siden, Mina1 skrev:

Har dere andre fått med dere dette med mest likt innhold osv ? :D:lol:

Jeg tror det var noen som viste det fram da det var nytt, men jeg har aldri brydd meg om å se på det selv. Hadde helt glemt det nå.

Men jeg innrømmer at jeg fulgte litt med når jeg nærmet meg "liker" nr. 1000.

7 minutter siden, laban skrev:

Jeg tror det var noen som viste det fram da det var nytt, men jeg har aldri brydd meg om å se på det selv. Hadde helt glemt det nå.

Men jeg innrømmer at jeg fulgte litt med når jeg nærmet meg "liker" nr. 1000.

Hehe ja det var helt nytt for meg. Har vært på andre forumer før men ikke opplevd å sett det sto skrevet : du hadde din dag den ... dato.. . Morsomt. Må innrømme at det er kjekt å få likes :lol:

Annonse

3 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg fikk opp at jeg har hatt min dag her inne. Altså en dag da jeg hadde det mest likte innholdet utrolig nok haha. Har dere andre fått med dere dette med mest likt innhold osv ? :D:lol:

Hvor finner dere dette?

7 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg fant det inne på min profil. Der står det : 

Forrige gang du vant en dag var September 4

Gratulerer, du hadde det mest likte innholdet

Nå er jeg tungnem - hvor finner du noe som heter min profil??? Om jeg klikker på Lillemus oppe i høyre hjørne så er det ikke noe som heter det? Jeg har lett rundt overalt her... Teskje takk! ;) 

18 timer siden, Lillemus skrev:

Nå er jeg tungnem - hvor finner du noe som heter min profil??? Om jeg klikker på Lillemus oppe i høyre hjørne så er det ikke noe som heter det? Jeg har lett rundt overalt her... Teskje takk! ;) 

Jeg trenger også teskje....

2 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg har lett rundt overalt her... Teskje takk!

1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg trenger også teskje....

Jeg har ikke gjort dette på mobil, det går for tregt (hos meg).  Men på PC:  Meny (øverst til venstre under overskriften) ->  "Forsiden" -> Trykk på brukernavnet ditt ved siden av bildet

Under Meny -> "Vinnerliste" (tar litt tid) ligger det litt mer info.  Men den preges litt av at noen tellinger går på hele databasen og andre fra "liker"-knappen kom - eller noe sånt. 

18 timer siden, laban skrev:

Jeg har ikke gjort dette på mobil, det går for tregt (hos meg).  Men på PC:  Meny (øverst til venstre under overskriften) ->  "Forsiden" -> Trykk på brukernavnet ditt ved siden av bildet

Under Meny -> "Vinnerliste" (tar litt tid) ligger det litt mer info.  Men den preges litt av at noen tellinger går på hele databasen og andre fra "liker"-knappen kom - eller noe sånt. 

Tusen takk laban:)

Annonse

14 timer siden, Lillemus skrev:

Hvor finner dere dette?

Du trykker på forside oppe i hjørne til venstre. Og så kommer det opp nicknavnet ditt. Og så trykker du på det. Da kommer du inn på din profilside :) . Det er der det står. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...