Gå til innhold

Hva er din favorittparfyme?

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i parfymer. Nå var jeg på ferie i år, og kjøpte en utrolig god parfme som heter Rose- av Victoria Secret. Desidert en av mine favorittparfymer. 

Jeg er også veldig glad i Versace, og Adidas sin nye Eau de pafume, 

Hva er dine favoritter? :) . Menn kan også skrive. Jeg kjøpte Hugo Boss til min sønn på ferie i år. Og den er kjempegod! 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/422890-hva-er-din-favorittparfyme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er veldig glad i parfymer. Nå var jeg på ferie i år, og kjøpte en utrolig god parfme som heter Rose- av Victoria Secret. Desidert en av mine favorittparfymer. 

Jeg er også veldig glad i Versace, og Adidas sin nye Eau de pafume, 

Hva er dine favoritter? :) . Menn kan også skrive. Jeg kjøpte Hugo Boss til min sønn på ferie i år. Og den er kjempegod! 

Dior, til menn hugo boss. 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Dior, til menn hugo boss. 

Dior må jeg teste til sønnen min.. Han har begynt å bry seg om parfymer, og jeg forsøker å hjelpe han å finne gode dufter for menn :) . Hugo boss kjøpte jeg til han i ferien. Den er god!. Hugo boss reed deep er veldig god på dame, men den er noe tung. :) 

41 minutter siden, tilstede skrev:

Jeg er veldig glad i Si av Armani.

Den er jeg veldig glad i også :) . 

8 minutter siden, Trine skrev:

Liker best å lukte litt skau jeg :lol: Bruker ikke parfyme.

Hehe, naturlig du da :) . Er bra at ikke alle dynger seg full med parfyme. Jeg bruker så mye at jeg dufter for 10 av og til, minst hehe. 

34 minutter siden, Andreaswell skrev:

Menn- Paco Rabanne, one million til hverdags. 

Til fest- Yves Saint Laurent og Abercrombie and Fitch

Sønnen min kjøpte en gang one million, og den var veldig god. :) Men jeg liker Hugo Boss bedre. 

Annonse

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Hehe, naturlig du da :) . Er bra at ikke alle dynger seg full med parfyme. Jeg bruker så mye at jeg dufter for 10 av og til, minst hehe. 

Ja, ganske naturlig :) Men så er jeg også veldig sensitiv både i huden og hva gjelder lukt. Får lett utslett av parfyme, og reagerer på lukta.

31 minutter siden, Trine skrev:

Aldri hørt om Pors. Måtte google ;) Om jeg finner noe som ligner så skal jeg lukte på det :)

Å? Tror alltid jeg har kunnet den planten. Den er i kanten av de fleste myrer.  Du må gni på bladrne for å få frem oljene (?) som lukter.  Min far pleide å si at den ble brukt som parfyme i gamle dager, aner ilke om det er sant. Men jeg elsker den lukta!

Jeg er veldig vàr for mye parfyme, og bruker det veldig forsiktig selv, men litt vil jeg ha.

Liker ikke søtlige dufter og de må heller ikke være for "blomstrete", og i hvertfall ikke tunge, i hvertfall ikke til dagbruk.

Har mange bomkjøp når det gjelder parfymer; de jeg faller for i tax-free-butikken er gjerne ikke like gode etter å ha vært i bruk et par dager. De jeg "fremdeles" liker er bl.a. Emozione fra Ferragamo (kanskje en favoritt), Si fra Armani, Bamboo fra Prada.... og det meste fra Gucci, selv om det er lenge siden det var noen innertier derfra.

10 timer siden, påskelilje skrev:

Å? Tror alltid jeg har kunnet den planten. Den er i kanten av de fleste myrer.  Du må gni på bladrne for å få frem oljene (?) som lukter.  Min far pleide å si at den ble brukt som parfyme i gamle dager, aner ilke om det er sant. Men jeg elsker den lukta!

Kan godt hende jeg har sett den, men jeg kan ingenting om planter. Men får begynne å titte og gni på blader fremover nå :D

Annonse

11 timer siden, Mina1 skrev:

Dior må jeg teste til sønnen min.. Han har begynt å bry seg om parfymer, og jeg forsøker å hjelpe han å finne gode dufter for menn :) . Hugo boss kjøpte jeg til han i ferien. Den er god!. Hugo boss reed deep er veldig god på dame, men den er noe tung. :) 

Tenkte på dior til damer jeg da ;) 

2 timer siden, Gargamel skrev:

Er nok sjelden jeg bruker noe mer enn deo. Har noen flasker av div i skuffen. Blant annet et sett jeg fikk en gang i tiden.

Skal prøve å huske at Hugo boss er tingen hvis jeg skal fiffe meg opp. Jeg har en flaske av det.

Denne er tingen :)

941867_xlarge.jpg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...