Gå til innhold

Voksen som bruker bleie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann midt I 40-årene som må bruke bleie, vet ikke hvor vanlig dette egentlig er..? Flere som har det slik..?

Anonymkode: f795c...00a

Er nok ganske uvanlig vil jeg tro, på en måte, vel.

Anonymkode: ff98f...5b5

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ganske uvanlig vil jeg tro, på en måte, vel.

Anonymkode: ff98f...5b5

Ja, det er det jeg har inntrykk av også...men av diverse årsaker så må jeg bruke der, og har blitt vant til det og forsøker å se det positive i det....er jo til tider veldig praktisk. ....

Anonymkode: f795c...00a

Gjest Kanuttius

Så bra at du har nytte av bleier og ser at det er til hjelp. At du gjør deg noen tanker om dette i fht alderen din er ikke så unormalt vil jeg tro. Min far brukte mye tid på å akseptere at han i visse situasjoner måtte ha bleier på og han var over 60 da og "gikk lekk" etter stråling av prostata. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...